Seriöst hem sökes.
Jag ska förmedla en iller som behöver omplaceras. Hemmet är superviktigt. Måste vara ett ställe hon får stanna på. Jag kommer ha tjejen hemma hos mig veckan efter midsommar för att husse och matte ska bort. Så bilder på henne kommer då.
Hon är ingen iller som ska ha andra illrar omkring sig, men katter funkar hur bra som helst.
Tjejen ifråga är Kiaras enda syster, så ni kanske förstår att detta ligger mig lite extra varmt om hjärtat att se till att detta verkligen blir bra.
Jag finns här om ni undrar över något.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Japp där är hon. Lilla Wilma.
Ja, det var henne jag pratade om tidigare. Fast då trodde jag att det var en två årig okastrerad hona vi pratade om. Men det var alltså lilla Wilma. ;-)
Audiatur et altera pars
Är det samma ägare som det var då, eller?
Amor vincit omnia

haha, japp det är det. ;-)
De är väldigt noga med det nya hemmet. Hon är kastrerad och försäkrad. Och de är villiga att stå för försäkringen om så är för att hon ska få fortsätta vara det. men jag sa åt dem att ett seriöst hem betalar självklart försäkringen själva.
Audiatur et altera pars
Hoppas att det går bra iallafall =)
Amor vincit omnia

Jag hoppas verkligen att det finns någon här inne som känner sig manad att hjälpa henne till ett bra hem.
Audiatur et altera pars
Hoppas att du kan hitta ett bra hem till denna tös. =) Vet att du kommer finna ett bra hem. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Jag hoppas verkligen du finner mej godkänd Åsa, för jag tycker verkligen att Wilma verkar underbar =) Kan inte vänta tills jag får se mer bilder på henne!

Jag ska verkligen dränka dig i bilder så fort hon kommer hit. ;-)
Tycker du låter fullt acepterad. Så nu ska vi bara planera in hur vi sammanför er bäst. ;-)
Audiatur et altera pars
Jaaaaaaaa!! Åh, vad överlycklig jag är nu! Kommer inte kunna sova inatt, inte alls!
Ja, vi kanske borde diskutera det. Vilket sätt är enklast tycker du?

Vi sätter henne i mobilen och så smsar jag henne till dig. ;-)
Audiatur et altera pars
Det vore absolut det enklaste =D

haha, då är det överrenskommet. Jag testar att smsa henne till dig. ;-)
Audiatur et altera pars
Gör så, du har ju mitt nr. Jag hojtar ifall hon kommer fram ;)

haha låter super bra. *Asg*
Audiatur et altera pars
Nu händer det något i min telefon! "Error"? *le*

hehe, Då menar du att det inte går att smsa henne alltså. hihi
Audiatur et altera pars
Tyvärr så tror jag inte det ^^ Vi får lösa det på något annat sätt.

Som ni alla har förstått så är denna efterlysning inte aktuell längre. jag har hittat det perfekta hemmet åt Wilma.
Audiatur et altera pars
TACK ÅSA! =D

Ja visst var det skönt Ammi. Jag trodde visserligen inte att det skulle bli så stora problem att hitta ett hem till en iller här inne. Men jag hade ju en del hårda krav på det nya hemmet till Wilma vilket gjorde att jag trodde det skulle ta lite tid.
Men nu har jag lyckas hitta ett super hem åt henne, dessutom hos någon som jag kan fortsätta hålla kontakten med. Känns jättebra.
Audiatur et altera pars
#21 Tack :D Det känns så kul!
Hej Åsa, jag antar att ägaren inte har ringt ännu? Jag kommer inte att vara hemma imorgon kväll, utan kommer först hem på lördag/söndag. Jag kan vara inne en stund imorgon på dagen, men jag tänkte bara att be dej ringa mej ifall han hör av sej :) Jag kan åka upp till Sthlm vilken dag som helst från och med söndag.

Nepp, han har inte hört av sig. Men han sa igår att han skulle ringa i dag eller i morgon. ;-)
Hoppas han hör av sig i morgon förmiddag i sådana fall. ;-)
Självklart ringer jag dig.
Audiatur et altera pars
Ja, verkligen. Mamma sa nu att jag blir hemma tills runt fem, så jag hade visst en ganska lång stund att sitta här imorgon ändå =)
Tack så mkt!

Då höres vi garanterat i morgon.
Audiatur et altera pars
Hur har det gått???
#27 Japp, jag sitter här, bara att skriva ifall du är inne ;)
#28 Jo det går väl bra. Väntar bara på att ägaren ska ringa till Åsa :)
Jo förstår att du sitter och väntar. Jobbigt värre. =)
Haha, ja litegranna. Som att sitta på spikar!

usch, spikar. Inte skojigt. Men jag förstår dig. Tänkte aldrig på att ta deras nummer heller. De ska åka bort en vecka efter midsommar så han skulle ju höra av sig. ;-)
Så vi kan inte göra annat än att vänta tyvärr.
Audiatur et altera pars
Haha, spikar kanske var att gå till överdrift, men nålar iallafall :)
Ja, det är vänta som gäller. Hoppas bara att han ringer snart ;D