Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 171 ggr
[Luna]
0

Surbubbla

Råkade stänga in Lillen på dass.
Hörde att han kraffsade. Ut kom en sur poppande iller som vägrade låta mig ¨gå. Han gjorde allt för att vara nära mina fötter. HAHA

han ville at jag skulle bära upp honom och fjäska lite :P

PÄLSKORV

Faxlin
0

*Asg* Visst är de för härliga våra små pälskorvar. hihi
Ser honom framför mig när han med bestämnda poppanden informerar dig om var skåpet ska stå eller i det här fallet vart du får gå. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Malena
0

jag råkade stänga in Bettan förra veckan på toa, när min pojkvän kom på besök, dumma mamma är ju så kär att hon glömmer både tid och rum =0) så när min pojkvän skulle gå in på toa långt efter jag stängt dörren så kom hon fram poppandes från badkaret, då ropade daniel - du det är en iller i badrummet - vilken frågade jag, han har ju inte så stor koll men han sa den lilla. hon verkade inte ta någon skada för hon va lika gosig som vanligt =0)

Faxlin
0

;-) inte lätt med en matte som är så kär att hon glömmer sin bebis på dass. hihi

Audiatur et altera pars

[Luna]
0

haha :D
De va juh tur han visste att du hade illrar annars hade han väll fått panik. hehe

Lillen är så jäkla rolig han "skäller" alltid på en om han inte tycker de passar :D

Faxlin
0

haha ja tänk om man inget berättat om ens älsklingar så dyker det plötsligt upp en iller under badkaret. hihi

Audiatur et altera pars

[Luna]
0

När jag va lien hade jag en granne med chinchilla (hur de nu stavas) Och en morgon vaknade jag med den under sängen. Snacka om att jag va rädd. Jag visste juh f*n inte vad de va för päls sak. hahaha.

Hon bodde 2 våningar över oss så hur den kommit ner så där hel och fin fattar jag inte.

Faxlin
0

Nej det låter ju lite mysko.

Audiatur et altera pars

Malena
0

haha då skulle han nog fått en chock om han inte visste om mina illrar men vem skulle inte få det när man är på toa och det kommer fram en iller från ingenstans haha, Illrarna va det första jag berättade om när vi började skriva till varandra =09

ferretgirl
0

Någon (troligen Peter eller Vickie)stängde in både Nanooq och Kahn på vår toa. Vet inte hur länge dom var där, men till sist så hörde jag något som trillade ner där inne. Gick för att kolla vad det var, då hade en av dom vält spannen med vatten över hela golvet. När jag kom in, så var dom båda två i duchkabinen och hade lyckats gräva upp brunnslocket. Och Nanooq som är albino var halvvägs ner i den, när jag fick upp honom så stank han apa, så det var bara att tvätta av honom, fick ta Kahn också. För han stank han med. Drullar, är vad dom är dom två. Och det är nästan alltid dom två som ställer till en massa hyss och påhitt.

Madde
0

#0: Känner igen det där med att dem kan bli sura och så vill dem att man ska göra allt för dem och kompensera sitt misstag. =) Men det är ju därför som vi tycker om de så mycket. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Att ha sura illrar vet jag hur det är. Om jag åkte ifrån Kiara blev hon sur. Långsur. Har aldrig hört om en iller som blir så extremt sur som hon blev.;-)
Hon vägrade till och med titta på mig. Tog inte emot godis eller någonting. Kom inte fram heller. Hon liksom behandlade mig som luft;-)

Audiatur et altera pars