Blodvite!
Shit, jag hade glömt ont det gör när man får ett riktigt hårt bett av vassa illertänder!
Vi hade ätit hämtmat och jag hade råkat tappa en pommes på golvet och Nintendo var inte sen med att få tag på den. Snabbt plockade jag upp henne och försökte ta ifrån henne den men hon vägrade att släppa. Sen öppnade hon munnen lite men jag lyckades bara få ut halva för den bröts. Till sist lyckades jag få ut den andra halvan också men hon ville inte ge upp denna godbiten och bet snabbt och HÅRT i min pekfingertopp. AJ!!! J*vlar vad ont det gjorde, höll på att tappa den lilla skitungen. Hon piercade mitt finger! Blödde ett tag men nu har jag två fina röda prickar i fingertoppen och hela fingret dunkar! Jaja, jag lyckades iaf ta ifrån henne pommesen, frågar är ju bara om det var värt det. Hehe. 
haha, tyyyypiskt!
hehe, samma sak hände mig för ett drygt år sedan.. var ute i skogen och gick när dexter plötsligt tog något o tuggade på.. många röker där så jag trodde det var en fimp så ut med det bara! Men dexter ville inte släppa och klippte mitt finger istället. Det var första gången jag blev biten "på riktigt" av dexter. Tog nästan 3 år! :) Men shit vad ont det gjorde
Sajtvärd på Iller.ifokus
Ja det gör fruktansvärt ont! har bara blivit biten så en gång innan (av Ludde för jag råkade skrämma honom) men då blev det på sidan på handen. Gjorde ont som f*n då med men nu blev det ju i fingertoppen där det finns betydligt fler nerver. Dunkar än. 
Woodo bet mig rakt genom tummen en gång, nagel allt. Enligt uppgift var jag vit i ansiktet. hehe…
Aj aj aj!!! 
rickie punkterade min tummnagel å finger och upprepade proceduren dan där på och fick in tanden i exakt samma hål..som om man inte redan hade ont innan :P ett par veckor senare svullnade tummen till dubbel storlek, och allt var fullt med var. just då funderade man starkt på om inte guldfisk va bättre ;) men sen blev man van, å jag tycker inte det gör så ont längre..hade visserligen tränning med buffy oxå :P

Får ni berätta blodhistorier så får jag! :)
Tummen är från Honney, som min systerdotter hade en stund. Hon bet mycket och hårt i mina stackars fingrar. Vet inte om det var 30 eller 40 blödande sår.. Men tummen gjorde mest ont. igenom nageln. och detta är ändå några månader sen nu… Men "blåmärket" under nageln växer ikapp med sprickan. Hon bet precis vid negelbandet nämligen. alla andra sår från henne har läkt.
har fått ett från diten oxå.. En punktering från varje håll i långfingret. Oxå vid nagelbandet på ovansidan. Det gjorde ont, och ajg var inte beredd. Men ger jag honom nya pingelbollar, och sen ska flytta på dem inna nhan ens hunnit nosa på dem.. klart han vill ha tillbaka dem. Men han missade bollen -.- Men det har läkt mycket fint :) han har bitit husse likadant när han skulle väcka mig med ett pipdjur vid mitt ansikte. men diten ville itne väcka mig, han ville ha tillbaka sitt pipdjur ^^