Iller iFokus

Iller

Etikettersajtenifokus
Läst 1482 ggr
sarae
0

Dagens Ros

Vi människor är ibland dåliga på att visa vår uppskattning. I den här tråden har ni nu chansen att dela ut en ros till någon som gjort något bra, snällt, eller kanske bara behöver lite uppmuntran.

image16

sarae
0

jag vill börja med att ge en ros till alla våra medlemmar! Det är trots allt ni som gör det här forumet så otroligt bra!

[jenkass]
0

jag vill ge dagens ros till min kära lillasyster som är så snäll att jag ska få ta över hennes mobil… Supersnygg e den! :P (som tack ska hon låna min lägenhet ikväll så passar på att ge dagens ros till mig själv oxå tsss)

Theres
0

hmmm, jag ger den till mig själv för jag är så tålmodig och låter zige vara i jönköping hos en tjej fast jag älskar honom…
och till mamma för hon gör te till mig…

golf.ifokus.se

skrellet
0

jag vill ge dagens ros till sandra för att hon skär den råa kyckligen även fast hon tycker att det är jätteäckligt Glad

Esko
0

Jag vill ge en ros till alla våra illrar här hemma. Som gör mig så glad och varm inombords när livet annars känns rätt kallt.

Faxlin
0

Jag vill ge dagens ros till Elin och Robin som öppnat sitt hem för Thea och gett henne ett underbart hem och den vård hon så väl förtjänar under hennes sista tid här på jorden.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Esko
0

#6 Tack!

Ilokay
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ge dagens ros till min pojkvän som har så sjukt barnslig humor och gör mig lyckligare än vad som är möjligt!

Trolltott
0

Jag vill ge dagens ros till Nettan och Falo för att dom hjälpt mig dom senaste dagarna! Ni är guld värda!

kitty
0

jag vill ge dagens ros till Amy..hon gör mej lycklig och utan henne vore livet tråkigt :)

Smeagol
0

Jag vill ge dagens ros till min Älskling smeagol och min underbara pojkvän. För att dem finns här för mig och ger mig så mycket kärlek=)

ferretgirl
0

Jag vill ge dagens ros till Anette och Jocke i Klippan som ställer upp i vått och torrt, och för att ni finns för mig om jag behöver fråga något om illrar. Tack för att ni finns

VeronicaKahlbäck
0

jag vill ge gagems ros till illrarna och min kille och alla som stått ut med mej den senaste tiden, sen till alla på iller iFokus!

/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus

Madde
0

Vill ge gårdagens ros till poliserna som kom till mig inom loppet av 10 minuter från och med att jag anmälde inbrottet i min källare och mitt förråd.

Bara mitt förråd som var uppbrutet, gissa om jag blev förvånad när jag fick hela gallerdörren i händerna. =) hihi. Helt sjukt.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Robinsnel
0

Jag vill ge dagens ros till alla godhjärtade äldre som förgyller mitt jobb.

JossanH
0

jag vill ge dagens ros till alla de människor som kämpar med djurhem av alla de slag!

Sajtvärd på Iller.ifokus

[Falo]
0

Dagens ros går Till Thea som fick Nettan att gråta igår då vi besökte henne. Även till Milton som var underbart söt, go, snäll, charmig och stoooor.

Sarah
0

Till min Bubskrutt i form av vetegroddsolja… du förgyllde mitt liv.

Theres
0

Mattias får dagens ros idag för han får mig på bättre humör fast vi träffades typ idag…typ… hmmm =)

golf.ifokus.se

Flisa
0

dagens ros till lucifer, för att han har varit duktig idag :) även om han i vanlig ordning snodde min morgonmuffins :O

AlbaStiffler
0

gårDagens ros er jag till mig själv för igår var jag duktig och lastade av en släpkärra med ved efter en slitig dag på jobbet. Sedan staplade jag den jättefint. När jag var klar och skulle hoppa av släpkärran så hoppade jag rakt in i en jättevass och hård balk som rapade i mitt lår. Fick direkt världens lårkaka med tillhörande gigantiska blåmärke. kan knappt sitta på skinkan för bullen är vrålöm t o m idag. Så nu tycker jag jag var duktig med veden igår och att det är lite synd om mig… Och en ros skulle lätta upp humöret… hehehe… *ego*

Robinsnel
0

Dagens ros går till katrineholms veterinärklinik! Snabb hjälp, förstående och bra bemötande!

sarae
0

Dagens ros går till Rikki härinne…hon kan behöva lite uppmuntran!

skrellet
0

*putt*

Nettan
0

Till Sofie och Manne som snällt står i akutberedskap så fort någon behöver hjälp.

Malin-A
0

jag vill ge dagens ros till Åsa och hennes Medarbetare här på iFokus för att ni gör detta till en trevlig o välkomnande site =)

och så måste jag ge en speciell ros till sarae för att hon omedvetet gjorde mig på strålande humör o gav mig goda skratt i går kväll genom att jag läste hennes blogg om hennes bravader me illrarna.. så tack sarae.. =D

Lsun
0

#26 amen!

[jenkass]
0

till min kära mamma som ska betala ögonlaseroperation åt mig och som bjöd mig på super god middag igår!! Kyss

sofie
0

#25 Åh tack Nettan! Det värmer :)

TanjaS
0

Jag vill ge dagens ros till IllerLena i Stockholm som alltid varit ett sådant stort stöd för mig. Jag vill ge mängder med rosor till alla ni som funnits där som stöd i min sorg efter Towa, Tussana och Lilla Nora. Jag vill ge en speciell ros till Christel och Åsa som funnits där som stöd och samtal i samband med Lilla Noras bortgång 4/4. Jag vill ge en speciell ros till Collins vetrinär i Jönköping och en super speciell elloge till Jönköpings djurklinik i samband med Lilla Noras bortgång. Tack! :0)

babsan
0

Till Sofie o Manne som var så snälla mot mej igår o erbjöd mej skuts till vetten *dom e änglar* o så en ros till Bab´s för att hon mår bättre :)(L)

Guteillern
0

Dagens ros vill jag ge till 3 personer.

Babsan, för att hon orkat vaka över  pälsen sin, trots att hon själv är nyop och borde vila.

Sofie och Mannfred (sofieManne), för att ni finns där och hjälper andra, med biltransport mm.

Kramar till er alla tre! Ammi

Sara
0

Jag vill ge dagens ros till människan som jag ska få låna en TV av!

Skrattande

Sara

sofie
0

Tack Babsan :)

Och Tack så mycke Ammi :)

Faxlin
0

Tack så mycket Malin, Lsun och Tanja. Blev mycket glad av att läsa era rader.

Audiatur et altera pars

sofie
0

Jag vill ge dagens ros till alla underbara illermänniskor :)

Miso
0

Dagens ros får Holtz, för att du får mig på så bra humör med ditt goa leende ;)

knas
0

kan man ge olika rosor till samma person vid flera tillfällen?

Faxlin
0

#38: Du kan här ge hur många rosor du vill till vem du vill så många gånger som du vill. Så det är bara att börja ge dina rosor till de du vill sprida lite extra glädje åt :-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill ge dagens ros till Trine och Roar som ett litet tecken på att jag tänker på dem i deras sorg.

Audiatur et altera pars

knas
0

Vill ge dagens ros till min far som ska gravsättas idag =(

Rest In Peace Stefan Backe

AlbaStiffler
0

#41> :'-( Life sucks every now and then!

Norrskenets
0

Dagens ros vill jag ge min hund Bozze som blir 1år idag.

GRATTIS BOZZE!Skrattande

Faxlin
0

#41: Beklagar sorgen.

Audiatur et altera pars

skrollan
0

Jag vill ge dagens ros till min kompis Emma som är helt underbar med mina djur :) <3

VeronicaKahlbäck
0

Jag vill ge dagens ros till kvinnorna på provtagning, lungkliniken, Usö.. För att de var så förstående och hjälpsamma!

MissFerret
0

Dagens el… egentligen gårdagens ros vill jag ge till Torkel Falk på Din veterinär i Helsingborg…. Som inte ville ge upp behandlingen på Frasse ännu… "Han är gammal men har fortfarande livsglädjen i ögonen" …. så nu provar vi en sista utväg…. Tack !

Faxlin
0

#47: Vad skönt då.

Audiatur et altera pars

MissFerret
0

#48 Du, Christel och alla andra som har ställt upp för mig när det har varit som svårast får DAGENS ROS istället *kram på er*

Satmaran
0

Dagens ros vill jag ge till Liselott på Illercafè.

För attt hon är en eldsjäl som finns där alltid, vad det än gäller. En mer godhjärtad människa får man leta efter. Igår engagerade hon sig omedelbart i den upphittade illern i Malmö och ville ge den ett hem. Dessutom lägger hon mycket tid på att fixa med trevliga träffar här i Skåne och ser till att alla kommer dit på ett eller annat sätt.

Stor kram på dig LIZZ

HannaM
0

Dagens, eller ja gårdagens ros är till min man Tantan här, som åkte hela vägen upp till Åsa från stockholm för att hämta mig=)

Faxlin
0

#49: Tack så mycket för rosen. Men det är väl självklart att jag stöttar så gott det går.
Kramis

Audiatur et altera pars

tantan
0

dagens ros går till munkhammar som kom hem och ordnade upp kylskåpet :P

H9/V9 Årsta AIK

"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"

villhailler
0

Jag vill ge dagens ros till åsaF

Faxlin
0

#54: Tack så mycket. SkrattandeGenerad
Men varför? jag har inte gjort något.

Audiatur et altera pars

HannaM
0

#55 lilla åsa då, du gör ju bra saker varje dag hihi, nu kommer jag inte få dagens ros av dig=p

villhailler
0

jag har alldrig fått nå roser eller nått så då .. ger ja till den som har vare mest mottaglig.(no offence)

Faxlin
0

#56: Nepp det får du inte. Du vet såå väl att jag tycker det är pinsamt för jag blir generad.

#57: haha, vi kan byta om du vill. Jag tycker mycklet bättre om att ge än att få. ;-)

Så dagens ros från mig till villhailler för att hon är trevlig att prata med på msn. ;-)

Audiatur et altera pars

villhailler
0

tack åsa mycke tack

babsan
0

jag ger dagens ros till min moster, eftersom att hon gör så att jag äntligen får shoppa :D har inte gjort det på aslänge !! :O

UlrikaD
0

Jag får nog ge dagens ros till mina djur som har stått ut med sin sura och griniga matte idag.Fundersam En sån där dag när allt är fel men djuren älskar en iallafall.

villhailler
0

jag vill ge dagens ros till rikki för hon är så pratglad =P

villhailler
0

Jag vill ge Dagens ros till min älskling ic3man

VeronicaKahlbäck
0

Jag vill ge dagens ros och ris till mej själv för att jag köper onödiga saker till illrarna fast jag inte har råd:/

sofie
0

Jag vill ge dagens ros till veterinären som opererade Göris idag.

Beafer
0

Jag vill ge dagens ros till Åsa för att hon vill låna ut en iller till mej så att jag kan gå på illerträff :) Egentligen skulle hon få en äng med rosor eftersom att hon alltid skämmer bort mej :)

sarae
0

jag vill ge dagens ros till mina underbara illrar som ser till att matte håller sig i trimm genom att konstant torka bajs!

Beafer
0

#67 Vilken tur du har ;D

Sara
0

Jag vill ge en ros till den butiken som FAKTISKT hade reakläder i min storlek. Snygga och billiga!

Sara

[kjamtessa]
0

Jag vill ge dagens ros till er alla som gett mig så himmla många bra tips och råd om illrar.

Faxlin
0

#66: det är mitt privelegium som nära vän med din mamma att få skämma bort dig. Det vet du va? Det är en oskriven lag vänner emellan att man ska skämma bort sina vänners barn. ;-)

Audiatur et altera pars

Norrskenets
0

Jag vill ge dagens ros till min moster som håller humöret uppe fast hon har en elakartad cacer tumör på hjärnan.

Beafer
0

#71 Ja, jag är happy as a Hippo att du är vän med min lilla mamma. :) Tänk vad mycket jag hade missat annars!

Faxlin
0

#73: haha, Happy as a Hippo. hihi den var bra

Audiatur et altera pars

Lsun
0

jag vill ge dagens (nattens?) ros till min lilla Lucifer, för att han är så söt och för att han får mig att skratta varje dag:)!

sofie
0

Jag vill ge dagens ros till sarae som öppnar sitt hem för mig och hela illerstyrkan i en vecka :)

Lsun
0

#76 oj va kul, då vill jag passa på att träffa era illrar också, när ni ändå är i trakterna=)

[jenkass]
0

Vill jag ge till min underbara coach på jobbet som tog initiativ och ville prata med mig idag. Tack vare henne är mitt liv på väg upp mot toppen igen, till skillnad från igår då jag kände att jag nått botten….

_troll_
0

jag vill ge dagens ros till cole, för han försöker göra mig på bra humör även nu när jag ligger hemma och är sjuk.

gårdagens ros vill jag ge till mig själv, för att jag klarade teoriprovet

skrollan
0

#79 GRATTIS ! Det är min dröm att klara det första gången, grattis igen!

sarae
0

ger en ros till mig själv för jag känner jag behöver lite tröst :P

Diskussionen närmar sig gränsen för max antal kommentarer. Överväg att skapa en ny diskussion och länka till den här.