Iller iFokus

Iller

Etikettersäljesköpesomplaceras
Läst 1610 ggr
sarae
0

Puffar & Kramkompisar säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Puffar   - finns i två storlekar

Normal: Passar minst 2 illrar, men här hemma har de sovit 4 i en ;) (100 kr)

Partysize: Plats för 3 eller många fler! (200 kr)

Finns i olika färger beroende på tillgång.

frakt och emballage tillkommer om den skall skickas

Vill du beställa? Skicka då ett pm till mig!

sarae
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kramkompisar

Illerleksaker i fleece, med en pingla i. Finns med olika fästningsanordningar, perfekta att fästa i buren, på dörrhandtag eller liknande. Finns även utan band på.

Finns i olika färger.

De kostar 40 kr/styck inklusive eventuell frakt.

NoraDede
0

vad ligger frakten på?

och vad heter det du har i puffarna?

sarae
0

#2 frakten hamnar nog runt 33 kr tror jag (de varierar en del i vikt från puff till puff) + emballaget som kostar ca 8 kr. Så säg max 40 kr i frakt.

menar du det som puffarna är stoppade av? det är samma som man stoppar tex prydnandskuddar med, så de tål tvätt

NoraDede
0

ja men det är ju jättebra att dom går att tvätta. men alltså vad är det materialet heter? det måste ju ha ett namn. jag och killen försöker komma på de men det går tusan inte hehe

sarae
0
NoraDede
0

tusan killen sa polyester stoppning så han kunde ju nästan*suck*

men jag hoppas du har några kvar när jag får lön=)

sarae
0

#6 jag syr dem efterhand så det lär inte vara några problem ;)

NoraDede
0

bra de=) har det lite knapert nu när jag i helgen va och shoppade saker på ikea till miilos egna run sen har jag köpt en massa saker till hans grind, så det är lite knapert i iller saks leksaks/tillbehör kassan =)

HannaM
0

kramkopisen här hemma är grymt uppskattad av belsebub, han har en knallrosa med gummiband i och han leker med den flera gånger varje dag

Marina
0

Musimons kramkompis är också uppskattad. Jag blev så ju illa tvungen att låta hans utställningsbur stå framme jämt nu, så hans kramkompis hänger där i o han brukar leka med den när han ligger i sin lila puff som matchar den lila kramkompisen ^^

sarae
0

va kul att de uppskattas ;) här hemma e det bara bebis (ludde?) som än så länge har en egen, å han e helt tokig i den!

sarae
0

Nu finns det puffar i en rad nya olika färger…det går även att beställa puffar i större storlek.

tess860110
0

Jag skulle vilja ha en vit :) i storlek så det i alla fall får plats 3 :D

sarae
0

#13 bara att skicka ett pm så fixar jag det ;)

NoraDede
0

kom på en sak angående dessa puffar. finns det ingen risk när du tvättar att fleece tygen töjjs ut och stopningen smiter?

sarae
0

#16 har tvättat mina ett tiotal gånger och än så länge har där inte varit några problem ;)

NoraDede
0

ok på så vis=)

wild_child__
0

sarae! Du skall sälja på julträffen va? :D
* schopoholicken Mikaela kommer*
Löningen är ju lagom tills träffen med..

* maha!!! ssshy, sambon får inte höra (A) *

sarae
0

#19 *viskar* jamjamen! det kommer finnas puffar å leksaker till salu ;)

sarae
0
sarae
0
wild_child__
0

Ge mig!!!!Förvånad

sarae
0
Theres
0

Den blommiga var gullig :D

golf.ifokus.se

wild_child__
0

röd röd röd röd röd *dreggel* svart svart svart svart *dreggel*

Sarae, om någon skulle göra inbrott och snott dina röda och svarta puffar så skulle du aldrig misstänka mig va? Fundersam

NoraDede
0

vart får du plats med alla dessa puffar i din lägenhet?

sarae
0

#27 moahaha bra fråga ;) Just nu står de travade i ikea kassar (de blå) högst uppe på min garderob å hotar att ramla ner på mig i sängen och kväva mig till döds… *death by puffar'

wild_child__
0

haha, du får sova med ett öga öppet nu då ;)
Du vet aldrig om dom får ben :P Annars har du ju andra 4 benta vänner som nog ordnar att puffarna får de :D

NoraDede
0

#28 ja jag förstår att dom håller på att ramla ner hehe sj ska jag sy lite egna hängmattor här någo dag för hittade en massa fleece tyg med mera som svärmor skulle slänga men det var absolut inge fel på de.

klarsferrets
0

vill tacka sara för att hon kunde ta med sig puffarna till borås i går.

Mycket uppskat av illrana här hemma den är lagom till 7 illara så nu slipper dom liga som en glass strut eller ett berg av illrar.

sarae
0

#31 haha det var iga problem, kul att de uppskattas av de små liven!

holtz
0

Jag hoppas Sara kommer ihåg att två ska vara färdiga lagom tills julträffen? Och för att öka pressen ännu mer… Tre kramkompisar? Julklapp till tjejerna, då kan du ju inte säga nej? Flört

sarae
0

#33 hahaha klart jag inte kan säga nej ;) e på tygjakt för puffarna..men hittills har jag inte hittat den färg du vill ha…tror nån mobbar mig…*morr* men jag letar vidare…..vilken färg på kramkompisarna?

HannaM
0

#34 ja en rosa kramkompis i långt gummiband med hängare var det hitåt=) på tal om färger alltså.. knallrosa häslar belsebub, hemsk gärna i lite rosa papper han kan leka med=p

sarae
0

#35 den e på g jag looooovar ;) rosa papper antecknat!

HannaM
0

han hälsar att om du råkar springa på rosa presentsnöre kan han tänka sig det med=p… lilla fjantisen

sarae
0

#37 ska se vad vi kan ordna åt ers höghet :P

AlbaStiffler
0

*puttar åt mig själv*

Fina puffar… En mörklila eller knallröd vore fint… :)

Faxlin
0

#39: Du får ta dig till yran då säljer sarae sina puffar där :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

#40> Yran är tyvärr 2 veckor innan mitt bröllop, så antingen har jag fullt upp med att fixa sista förberedeslerna, eller så är jag på min möhippa?! Om mina kompisar är snälla och fixar en vill säga… hehehe… *skrattar en anings nervöst och en anings hysteriskt*