Lugnet före stormen
Nu när Musimon sluppit sitt bandage så har han blivit mycket piggare- om nätterna!! Han laddar hela dagarna, som så på bilden…inför natten. Han är lite särbehandlad just nu och får sova med oss (vi sover på madrass på golvet i datorrummet för vi renoverar sovrummet)…tur han är snäll och inte bits iaf. Men han ska buffas och försöka krypa under både täcke, laka och madrass, han lägger sig och krafsar under byrån, på datorskrivbordet, han kan buffa på vattenskålarna bara för att de ska låta (känns det som), och om vi ändå inte bryr oss så börjar han jaga Tindra, vår samojed, som också sover med oss vilket resulterar i att hon går över oss fram och tillbaka för att vara på den sidan av "sängen" som Musimon INTE är. Och om vi inte var vakna då så blir vi…suck :P

Underbara kort. Du får göra en puff till Tindra med :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

haha, underbart skrivet om honom. Ser fram emot att få träffa honom någongång. Kommer du till Yran?
Audiatur et altera pars
Du har ju träffat honom, på illerutställningen i höstas ^^ den stora "klumpen" som sarae kom fram med till dig när du stod o sålde prylar. Jag vet inte om vi ska dit, är 60 mil…men jag är bra sugen.

#11: Jäkla sarae att inte skvallra om vilken iller det var :-)
elelr jäkla mig som inte fattade vilken iller det var hihi
Förstår att det är långt för er. Men jag lovar att det är värt resan. ;-)
Audiatur et altera pars
Jag vet inte om jag vågar, tror rikki kanske stjäl Liten ifrån mig 

Men jag kanske inte kommer ju, då kan du ju våga åka.
Kan ju alltid be Sarae smuggla hem Liten till mig, mohahaha.
till dig?? ursäkta..men nu e du liiite ute å cyklar? jag behöver en liten mer än dig
Ska han fortfarande få heta liten :)?
Hoppades att ingen skulle fråga :P var ju inte meningen så, men nu har vi vant oss och har svårt att föreställa oss honom i namnen vi kommer på…jobbigt det blev :p kallade han ju bara Liten i bilen på vägenhem fårn Tyskland för att han var liten helt enkelt o nåt var vi ju tvugna att kalla honom hela resan :P
hihi, vad gulligt. lilla liten ;)
oj oj oj vad Musimon är lik Dexter i färgen så som han såg ut när han var ungiller!! Vackert mörkt, mörkt pastell! :)
Spännande att se om han blir lika vit som Dext när han växer till sig sen!
Söt är han!
Sajtvärd på Iller.ifokus