Snowflake
På fredag kommer snowflake hit… en albinkille på 3 år. Underbart att jag hittade en innan balder åkte hem så han slipper att sakna sin kompis så jätte mycket. Hoppas bara att det går bra nu, han skulle tydligen haft en kompis innan så för hoppningsvis så går det bra:D
"Chaos is a friend of mine."

jaa han är så goo :) hoppas allt bara går bra nu =) håller tummarna för dej

åhh vad kul hoppas det går super du får underätta oss med en massa bilder
Ja, och behöver du stöd och råd eller bara skriva av dig så tveka inte att fråga här på forumet.
Är det den okastrerade bur illern du ska ha?
Sara

Det är inte samma iller som fanns i västervik men denna är också okastrerad och bor just nu i en bur… Men hoppas att det ska gå bra endå…
Det gör det säkert med tiden även om det inte skulle göra det direkt.
Tänk bara på att en okastrerad 3 åring kan vara ganska tuff mot andra illrar eller så är han ett litet lamm. Så var beredd på det när du sätter ihop dem. Det är lätt att få ett ordentligt hugg som var menat till den andra illern när man tar isär dem.
Tänker du kastrera?
Sara

Grattis, hoppas de går bra ihop=D

Vet inte än om jag tänker att kastrera, får se först hur han är och sedan ta tiden som det kommer. Vet inte om det finns någon risk med att kastrera äldre djur?
#8 ju äldre illern blir desstå större risk med sövning..men med äldre så menar jag själv nog + 5 år så länge det rör sig om en fullt frisk iller.

#9Okej… Tack så mycket för svaret.
Får se hur det blir, just nu lägger jag hela min ekonomi på denna nya iller och till att betala försäkring och mat så det får nog bli lite längre fram i så fall. Hoppas bara att han inte blir för jobbig nu under brumsten:D