stoppar om?
Melker har en otroligt söt vana och det är at han går fram till Amy när hon sover och drar i filten med tänderna och stoppar om henne. Det är jätteviktigt att hon har filt över sig. När hon väl är omstoppad, lägger han sig bredvid henne, på filten ( lite martyraktigt) och ser till så hon får sova.
Hur bedårande som helst. gör era också liknande saker?

Naaw va sött, kan du inte försöka filma det eller känppa kort om du hinner med såklart;)

Nej inte när dom sover gör mina så mot varandra men Chiquita är väldigt mån om Elvis och tvättar hans öron och slickar honom i nacken och så… Tycker det ser gulligt ut när Chiquita ligger på Elvis för att nå hans öron och han försöker slingra sig =)

Det var bland det gulligaste jag har hört.Något sådant gör inte mina.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Melker är något av det snuttigaste som finns. Ibland när jag plockar upp honom och han bara vill pussas och bli buren undrar jhag varför han har behövt flytta så mycket, han är ju det emst underbara som finns!
går på lådan 4 av 5 gånger nu och är nästan bitfri, han nafsar någon gån i kvartalet när han vill leka och inte får någon respons..
underbarast :)
vad härligt att han går på lådan, det trodde jag faktiskt inte han skulle göra, han skulle väl aldrig skilja sig från dörrtröskeln;)