Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 592 ggr
Ceciliaolucifer
0

PissNisse!

Åkte kollektivt med killarna idag och jisses vilken Reklam Bernard gjorde för sina artfränder! I rusningstrafik har jag en mysfis Bernard som släpper loss ordentligt när han ligger i mitt knä. Dessutom luktade han KissPissNisse!! Folk tittade och jag såg hur dem försökte hålla andan. Sen var det ngn som gick på lådan också. Lite extra reklam sådär i sista sekunden innan vi skulle av.

Telefonkontakt
0

Hehe, vilka busar! Nu vet jag varför folk säger att de lutar illa ;)

Fast jag kan inte ens hålla brunstSigge vid ansikten längr eutan att hulka (graviditens extra starka luktsinne) :(

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Vison
0

Luktar illrar så farligt? Vet att de har nåt släktband med skunken men så illa är det väl inte?

Telefonkontakt
0

#2 de luktar inte värr eän hund, men en brunstig hane luktar starkare. Jag är extremt känslig mot lukter för att jag är gravid, sambon bryr sig inte. Så låt inte det jag säger påverka dig ialla fall :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

sarae
0

jo de har analkörtlar precis som skunkar..så visst kan de lukta illa om de känner för det!

Ceciliaolucifer
0

#2 Luktar gör dem på sitt sätt precis som hund luktar hund. Det stämmer att dem är släkt med skunken men enda gången en illerluktar illa är när hanarna blir könsmogna men när dem kastreras så försvinner den oljiga frätande lukten :)

illrar brukar mysfisa när det är extra mysigt i mattes eller husses famn. En analsäckstömning light kan man säga ;)

men dem kan utsöndra en gedigen doft vid rädsla, upphetsning, ilska. Bör upplevas ;)

Bernard är en bohem tror jag, vet inte riktigt varför han luktar kiss. kanske kommer ifrån när han kissar på badrumsgolvet som sluttar så rinner det förbi på hnm ;)

Robinsnel
0

haha, får mig att tänka på när jag o sid åkte tåg förra veckan. En kvinna i 30-årsåldern blev lite kär i sid och fick vara barnvakt. Han sov så sött i hennes knä och tyckte det var så mysigt så han kissade en stoor fin fläck på hennes vita jeans! Oskyldig

AlbaStiffler
0

#6> *Asgarv* Vad fräckt… :)

Robinsnel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

hehe, det roliga var att kvinnan (som jag misstagit för lite "fin i kanten") inte tyckte det gjorde så mycket.. Hon gick på toa och torkade av sina byxor och bad att få tillbaka myskorven när hon kom tillbaks… Alltså en brunstig pissluktande sid. Ibland får man bli förvånad… Glad

#5 precis så är det med sid.. Dagligen har han doppat magen i sin kisspöl Skrikandes

AlbaStiffler
0

#8> Oj, imponernade. Inte alla som är så stronga. :) Vilken bamsing Sid är nu, hur mycket väger han?

Robinsnel
0

2 kg vägde han för ett par veckor sen. Tror han ser större ut på bilden. Han är kortare än milton men mycket mer "biff"..

Faxlin
0

Underbara Sid. Och underbart vilken människa du träffade på som ville ha honom tillbaka och inte krävde kemtvätt. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Ceciliaolucifer
0

#8 Nice :)

Det får mig att minnas ett annat tillfälle med Bernard, vi åkte buss och det var en hel drös med bussåkande människor som var fascinerade av hur söt Bernard var då. Han hade vid den åldern inte riktigt koll på mysfisandet så jag förstår varför alla tyckte att han var så söt.

Är dem rumsrena "Oh ja" kläcker jag ur mig och får en sprattlande Bernard i knäet, jag förstår inte riktigt hans signaler och straxt efter lugnar han ner sig och då blir det alldeles varmt i knäet. Jag inser att han har både bajsat och kissat och försöker skamset dölja den gigantiska pöen i knäet med väskan. Och bajskorven lyckades jag vika in i tröjan Skrikandes

Vad gör man inte för dem små? Oskyldig

Sarah
0

Första gången jag insåg att de kan stinka var då jag precis köpt Tjejen. Hon och Bubs låg i mitt knä i bilen och plötsligt börjar det lukta så jag höll på att spy. Kom precis in i stallet och folk frågade direkt varför jag stank. Det var verkligen det äckligast någonsin. Då började jag verkligen undra vad jag höll på med.