R.I.P Ukas 21/1-07
Ville bara visa en bild på hunden Ukas som jag saknar otroligt.
idag är det 1 års sedan han försvann och ja det känns som om det var igår han dog.
Men han lever kvar i mitt minne och har en enormt stor plats i mitt hjärta=)
Vi syns på andra sidan regnbågsbron sedan Ukas.
(på bilden är det jag och Ukas)

Det finns fler bilder på min bilddagbok på honom, orkar inte lägga upp alla här då mitt internet är så segt.

Vilken bamsing… söt! Coolt namn med! :) Förstår att du saknar honom!

#2 ja han var en riktigt stor och fin schäfer, han började att bli utbildad till polishund men tyvärr blev han inte godkänd då han hade ett litet fel på höften=/

Beklagar sorgen. Så otroligt jobbigt när man mister dem. Men som du skrev. Ni möts vid regnbågsbron.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#4 tack ja vi kommer ju att göra det och de e jag glad för kan jag ju lova=)
Beklagar sorgen. 

#6 tack. som sagt är det ju ett år sedan men man glömmer aldrig
#7 Man glömmer aldrig någon som stulit ens hjärta…

#8 nej man gör ju inte det och det komiska med det hela är att detta var min mosters hund men det var mycket han bara gjorde med mig och jag hade honom även när jag gick djurvårdslinjen och hade kursen vardagslydnad=)

Huuga, beklagar sorgen. ja själv är man så orolig, min ena hund Felizia är 9år nu och hennes mamma dog vid 10års ålder så jag är väldigt orolig att hon ska följa sin mammas tassavtryck…det är så oerhört hjärtkrossande att man måste skiljas från sina familjemedlemmar.=´(

#10 tack. men du gumman du behöver nog inte vara orolig tror jag för felicia är ju fortfarande en liten valp som hon beter sig=)

#11 Nä det hr du rätt i men orolig att hon ska bli sjuk helt plötsligt. Hon har nyss piggnat på sig efter analkörtel inflammation. Så då va man orolig hehe..nojjig matte ja;)

#12 hehe jo det kan jag förstå men det är nog ingen fara=) av vilken anledning dog hennes mamma?

#13 Hon fick canser i tissarna =´( ändå är hon en toppen hund med riktigt super stam och allt..Pappan till felizia är champion på utställningar och också super bra stam..Så man är ändå nervös att Felizia kanske har ärvt mest av mamman..men det visar sig till slut..jobbigt nog..

#14 jo det kan jag tänka mig men håll koll och gå på undersökningar hos vetten för upptäcker ni cancern isf i tid så går det ju att rädda. det är ju lixom bara att göra det bästa av situationen

#15 Ja precis, vi känner efter på tissarna varannan dag ungefär också så man ska ha chans för att upptäcka eventuella knölar som inte ska va där..men hoppas hon får somna in av ålderdom och inte nån smärtsam sjukdom..

#16 jo det hoppas man om alla djur=)