Ny medlem!
Hej hej!
Malin heter jag och efter en lång tids lathet har jag tagit mig i kragen och registrerat mig :)
Jag är 25 år, bor i Umeå tillsammans med min sambo John och buskorven Kingen. Han blir 6år i oktober och är mitt hjärtas fröjd och glädje!
Err.. ja, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mera, jag ville bara presentera mig och visa en bild på Kingen från igår, då jag satt och plockade upp böcker ur en banankartong, då Herr Nyfiken-i-en-strut skulle kika vad jag gjorde, så han kryper in genom ett hål i kartongen och upptäcker halvvägs att han har för stor rumpa! Jag skrattade så jag nästan grinade :D
Hej och välkommen hit! Vilken sötnos du har! Det kan inte vara Ferretcrows förra iller kingen du har? reagerade på namnet ;)
Tack tack :)
Jag köpte Kingen av iller_tjejen och det var en kompis till henne som hade haft honom tidigare, och då jag inte hunnit etablera mig på forumet så vet jag inte om det är Ferretcrow som hade honom innan Emma :)
Ahh jo då e det ferret crow ;) va kul att ni hittat hit!

Underbar bild när han kommer på att rumpan är för stor .-)
Välkommen hit säger jag också. är det något du undrar över? Var inte rädd för att fråga.
Mvh ÅsaF sajtvärd
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Välkommen! vilken sötnos du har.

Åhh Malin åhh vad skönt att se dig här=) åh min underbaar gamla Kingen=)
säg att du kan komma på träffen emma har nu Malin det skulle vara så kul att träffa honom=) kan du det?
pussa honom många gånger från mig

Välkommen hit! Och vilken underbar bild! 

Välkommen hit! har verkligen väntat på att du ska komma in hit=D Hoppas du kan komma på illerträffen den 27:e så får du träffa mig, gamelmatte igen och gamelgamel matte=) dessutom säljs det lite smått och gott av amhs-illertorg=).
kramar om er båda*miss yaa* =´)

välkommen välkommen!! =)

Hejhej =) Söt han är! =)
golf.ifokus.se
Tackar tackar för allas välkommanden! :)
Jo, han är en riktig skönhet, särskilt när han blir jätteförnärmad över att jag skrattar ihjäl mig över att han är en tjockrumpa och fastnar ;D
Ang. illerträffen ska jag göra mitt bästa! Jag ska kika med ekonomin och sådär så återkommer jag med besked :)

hehe ja älskar hans mysiga bakdel hehe ;)
Okej, hoppas hoppas=D

hehe Men han har ju tyvärr blivigt så ycket mindre efter jag kastrerade honom jag ju avslöjja att han låg på närmare 3kg innan han kastrerades. jag kan lägga ut en bild på honom som vlp när jag åter är hemma vid min dator så ska du få se malin=)
Vilket underbart kort! Precis sådär som man missar att ta det när de ska in och böka =)
Välkommen! Hoppas du kommer på träffen med mjukrumpan ;)
Paulina

Hej! Vad kul med en umeåbo :) Vi har en illerträff i Skellefteå den 2 februari, finns en tråd om det.. Det kommer lite folk från umeå! Ni är hjärtligt välkomna om ni vill komma!

välskommen!:) haha vilken otroligt söt bild!
Välkommen hit. =))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.