mygg helveten
Man kan inte njuta av sommaren de funkar inte. Snart flyttar jag till betonjunglen igen. Jag får spel. Skulle ut och gå med mina hundar. Men visst kom inte långt förens vi blev attakerade. Hundarna vill juh inte vara ute.
Inne har vi as varmt och har värmen avstängd. Öppnar vi invaderas vi. Ungarna vägrar vara ute och skit. I stan slipper man myggen.
Han en vänn som bor en mil bort. Hon kom hem idag och jag sa välkommen till mig och mina mygg.
Ah sa hon mygg finns överallt. Hon va här i 5 minuter sen sa hon att ni har MEEEER mygg än vi.
De e sjukt. Hatar att bo nära skogen och blä och pi.
HATA MYGG!!
detta är en bild jag tog på dafnes mage och detta är ändå bara en bråkdel av alla som satt där. Skulle ta mysiga hundbilder men vi pallade inte va yte mer och i stället blev de….
jag tror myggen tar över världen snart.det går ju inte vara ute längre förens myggen sitter som klistrat på en……

Nä myggen har jag inte saknat och inte heller dom blodsugande bromsarna gör ju skit ont när dom tar ett rejält bett på benet och suger ut blod! =0(

Luna: Jag har gjort en nätdörr till min balkongdörr. Det är en ram som passar exakt till dörren och jag klädde den med myggnät. Myggnät kan man ofta köpa på byggvaruhus på metervara. Det kostar inte mycket. Tror min dörr med allt gick på runt 150 :-
Illrarna tycker också att det är superkul att sitta och nosa vid dörren. Ior tror dock att han ska kunna krafsa sig ut. Men det kan han inte. Det är faktiskt en räddning i denna hetta att kunna ha öppet hela kvällen.

Ja dessa blodsugande kräk är direkt vidriga och jag kan ärligt inte finna på någon anledning till att de finns heller. ;-)
Vill ni veta vad jag gör nuförtiden när värmen är svår?
Jag slår igång en fabriks-ac. Hittade den uppe i min pappas verkstad. Helt suverän, nackdelen är att den låter lite. men jag kan stå ut med det. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars