Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 612 ggr
Theres
0

OT Gravid...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Upptäckte precis att jag blivit på smällen :D *fniss*

golf.ifokus.se

JossanH
0

haha, har en polare som kan spänna ut sin mage så hon ser ut att vara i 8e månaden… den är sååå läskig!

Sajtvärd på Iller.ifokus

sarae
0

hahah där reagerade jag iaf! jag har nämligen en teroi om att graviditeter för tillfället är något som går…och jag e livrädda för att smittas av detta virus. så jag har låst in mig här hemma tills faran  e över :P

Theres
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Men det roliga på den bilden är att jag inte spänner ut magen (även om jag kan lika mycket om jag spänner ut den) men här hade jag bara ätit mycket :P Nu börjar den dock återfå sin normala form igen…

(Skämtbild) 

golf.ifokus.se

UlrikaD
0

Sådär får du ju inte skriva fattar du väl. Jeez, höll på att sätta både kakor och Fanta i halsen. Håller med Sarae, det är någonting som går nu. Vågar inte ens sova med Nalle längre ju.Räcka ut tungan

Pandae
0

#2, 4 .haha =D

Det ser lite ut som så…såg det i bilddagboken precis xP

Telefonkontakt
0

grattis ^^

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

TanjaS
0

Grattis min lille son blir 2 månader den 21. Han var inte riktigt planerad men så underbar känsla att vara mamma och inte bara matte :0)

Theres
0

Jag tror jag nöjer mig med matte ett tag till :D

golf.ifokus.se

[tiiia]
0

#0 haha då är du som jag då ;) så fort jag har ätit så "växer" min mage occh ser ut som om man vore gravid. haha. på en fest för kanske 3 eller 4 år sedan kom en tjej fram och sa att hon tyckte att jag var oansvarig och egoistisk som drack när jag var gravid. haha. men det var jag ju inte, hade druckit en massa o min mage hade svällt upp.

bnoffan
0

#9 Hehe. Schysst kommentar ;)

Telefonkontakt
0

#9 jag är gravid men än så länge så har jag ingen mage, men min mage sväller jättemycke så fort jag dricker något. har alltid varit jobbigt förut då jag har lite extra som jag inte trivs med, men nu gör det inget, jag kan ju nu skylla på att jag är gravid :D

tutu_
0

#11 - Måste ju kännas alldeles undebart!

Telefonkontakt
0

#12 hehe, det beror på. jag kan fortfarande ha datorn på magen så jag kan ligga bekvämt i sängen. det går nog inte om några veckor då vete fan hur jag ska göra utan att få ont i ryggen :P

DG
0

#13 Jag ligger så att jag har datorn på benen och stora kuddar bakom ryggen, lite halv liggandes, funkar kanon bra. Har inte kunnat ha datorn på magen för flera veckor.
Hoppas bara inte magen blir så stor att den skymmer dataskärmen till slut  :D

Telefonkontakt
0

#14 hehe, man får ju hoppas. har jag tr får jag inte så stor mage a min BM min livmder ligger jäkla långt bak så hon sa att jag kan ha "tur" :P