Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 129 ggr
domiino
0

Köpt bil *glad*

grattis! :D

elinn
0

Igår köpte jag och min sambo vår första bil tillsammans =)

Tyvärr finns det inga bilder på den än då den står hos mamma och pappa i väntan på att få en ny vindruta men det är iaf en svart SAAB 9000, otroligt fin för att vara en 90:a.

Så nu Åsa kommer du inte undan, nu kan vi komma och hälsa på när som helst Räcka ut tungan

nisse
0

visst är det underbart :-) vi köpte ganska så nyligen en super fin saab 93 från är 2003..vi älskar den..Glad

Faxlin
0

Ohh, vad skojigt Elin. det är en sak som jag absolut blir glad över att höra;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

klarsferrets
0

Grattis till bil köpet.

'Så nu kan man se er ut o fara på vägarna kul

elinn
0

Nja inte riktigt än kanske. När fått försäkringspapperna och  fått vundrutan bytt och den är besiktigad och klar då får vi ut och köra =)

Malena
0

Grattis vad kul!! det är ju helt underbart att ha egen bil =0)

Roxanne
0

Grattis :D

Madde
0

Grattis till bilen. =)) Så nu kommer vi få se er mer i örebrotrackten. =))) hehe. Jag skulle inte kunna leva utan bil nu när jag väl har en. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

elinn
0

Ja, om vi fortfarande är välkomna i Örebro så kommer vi absolut att komma =)

AmmiG
0

Grattis! Alltid lättare att åka om man har tillgång till bil. Glad

Madde
0

#9: klart ni är välkomnan ner till oss och hälsa på. =))))

Madde
0

Hur går det med bilen elin??? Är den fin och köra??? Vore kul och se en bild på den. =)

Faxlin
0

Jag fick se Elins och Johans bil i dag. Sååå fin var den. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Oj vad kul. =) Är alltid kul och se när någon har köptnya bilar. =)))

elinn
0

Ja nu är den körklar.. fast regnar det så läcker det in =( dom ska täta rutan imorgon och sen är det bara tuta och köra =) ska ta kort, jag lovar MAdde =)

Madde
0

Jippi. I min första bil hade jag en hemmagjord tacklucka som alltid läckte på vinter när solen lyste på den. Det var mindre kul.

Ser fram emot kort elin. =)

Faxlin
0

haha, vi besiktade bilen idag. Den gick igenom. Eller, nej egentligen gjorde den inte det. Vi hade lite småfel som måste fixas. Men vi slapp ombesitning i alla fall.

Sedan fick jag lära mig något nytt i dag. De tog nämligen inte co halten på bussen,. eller jo det gjorde han. Men när han skulle skriva in det på datorn fick han ta bort sin markering. För våran bil hade co-dispans. Likaså var det nära att vi fick påbackning över att vi inte har halvljusautomatik, tills han såg att det var dispans på det med. ;-)

Så ingen ombesiktning i alla fall. Skönt.

Audiatur et altera pars