blodigt allvar
hehehe det e iaf vad vi har just nu. Har spenderat senaste 20 min med att lära jordens envisaste iller att man inte biter på gallret till avspärrningen: avbrutna tänder = inge kul! Så vad händer när man har fyat ludde för nittielfte gången (jag överdriver inte…han kopplar men skiter i mig)…jo man hugger sig fast i mattes hand så klart. Så återigen fyning (håller honom löst mot golvet, på sidan, så han slappnar av) han fortsätter att spotta å fräsa, å så fort jag lättar på handen så hugger han som en orm. har full förståelse för att han e tjurig på mig, men låter man honom vinna en enda gång har man ingen kul vecka framför sig. Hursomhelst så ger han sig tillslut å slutar med utfall. lyfte handen å inser att halva ludde är nedblodad…får såklart panik å undrar hur sjutton jag kan har skadat honom när jag inser att det e jag som blöder..å inte lite heller ;) Men ja nu har jag iaf testat hur blodtörstiga illrar är…så för er som trodde på det där att illrar dricker människoblod…glöm det…fullkomligt ointressant för illrar iaf :P Men nu är min tomte rosa…vad e det för tvättråd som gäller på blodig iller? kallt vatten? hehehe

Lite salt kanske och låta det verka en stund för att sedan avsluta med några varv i tvättmaskinen? ;)

Läs på lappen under svansen. Där brukar tvättråden stå, tror det står att man inte får tvätta i maskin eller torktumla.
OOOH! tack för tipset *bokar genast tid* vad tror du chanserna är att han komme rut pudellockig? eller att all stoppning lägger sig på ett ställe? ska kanske hiva in en tennisboll oxå?
#2 gah! den lappen har han slitit ut under sina våldtäktsförsök! går inte att läsa längre :( Ingen som har en likadan modell som kan säga vad den har för tvättråd?

#3 Torktumla med så många tennisbollar du känner för! Ju fler desto bättre har jag hört!
#5 ja, lika bra att hiva in ett gäng, hellere för många än för få. Man vill ju inte att han skall vara ojämn till yran

glöm inte mjukmedel!! annars kommer det ut en svinto ur maskinen.

haha, du är bara sååå jäkla knäpp sarae.
Och ett litet ps till er som inte har iller eller är väldigt unga. Man får inte tvätta sin iller i tvättmaskinen och inte torktumla dem heller. Varken med eller utan tennisbollar. De dör!
Jaja, kan amerikanarna svära sig fri kan jag :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Så det stämmer inte att illrarna kan bita mer om man börjar blöda? eller den kanskre är iller till iller?
#9 hahah nej hittills har jag aldrig märkt att de blivit triggade av det… å här har blodet runnit fler gånger än jag kan räkna med olika illrar