Nu är man hatad igen...
Tog mig i kragen och städade lägenheten idag, passade på att plocka bort killarnas filtar och hängmattor och slängde i tvätten, tänkte att de skulle uppskatta att få sova i rena "sängkläder". Men icke. Höll på att sätta upp "nya" hängmattan och rätt som det är så hoppar Dior på min fot och är jätte sur.. "Jävla kärring som kommer och förstör min säng", tre små bett fick jag i tån och ett litet bett i handen (inte så hårt men endå) så nu är man visst hatad här hemma igen :(
Errol däremot verkade inte bry sig nämnvärt, han skulle nog kunna sova på grus om det var så, Dior däremot är prinsessan på ärten :/ Fast jag borde väl egentligen ha vant mig vid det här laget :)
(bilden är tagen innan städningen, Dior ligger just nu under hängmattan och tjurar :( )

hehe ne inte mina grabbar inte ;) Byter nog hängmatta en gång i månaden eller så, beror lite på hur smutsig den är.
Men kanske blev Dior lite förnärmad över att sovfilten i korgen numer är babyrosa. ;) haha.. Folk säger ju redan att han är som en hona i storleken, då kan man ju inte ligga på en rosa filt, usch o fy, folk kan ju få för sig saker ;) haha
(gamla hängmattan, röd o vit o filten röd..)
#1: Alltså, du tömmer lådan efter varenda liten bajskorv, städar nästan varje dag…hur hinner/orkar du med? Du måste vara stålkvinnan eller leva i en annan tidsdimension än oss andra ;-) Själv känner jag mig otroligt duktig dom gånger jag lyckas städa EN gång i veckan…
haha även här städas det mellan 4 - 5 ggr..men jag e svagt pedant samt allergisk..så det e ett måste ;)
#4: Jag får värsta allergireaktionen varje gång jag damsuger (även innan jag skaffade iller) och flera timmar efteråt…haha, fast det är mest en dålig ursäkt för att inte städa!