5 illrar...
Vilka 5 illrar som du INTE redan har träffat skulle du vilja träffa och mysa lite med? =)
golf.ifokus.se
oj, jag har nog träffat väldigt många faktiskt… men några jag kan komma på på rak arm som jag inte träffat:
* Melwin, originalmelwin liksom..
* Boston, verkar va en fining.. (även monty vore nice o träffa)
* Rikkis gäng.. de måste va speciella som är åtta o gillar varandra liksom..
* Jossans trio.
* Malins (cannaydia) pga att hon har sids föräldrar bland annat..

Jag vill träffa… (svårt att komma på bara 5)
- Stitch
- Milton
- Dior
- Crystal
- Lucifer
Tror det finns fler Stitch och fler Lucifer, men menar saraes och devildaughters (Flisas) (men hon verkar inte vara medlem här längre?)
golf.ifokus.se

hag skulle vilja träffa era illrar robin och thessan=) dom är dom illrar jag ännu inte träffat med hört så mycket om och thessans ser jag ju bilder på nästan varje dag=)
Kan nog inte säga att det finns några illrar som jag hellre vill träffa än andra.
Det skulle vara de illrar som är lösa ute som skulle vara intressanta att se in live i såfall.
Sara

#4 Bara att komma och kolla när de leker under vedhögen ;)
golf.ifokus.se
Tackar, men det är en bit tyvärr. 
Sara

Jag skulle vilja träffa Topaz kullsyskon: Rubin, Jade, Safir, Pärla och Diamant (Jag hoppas att jag minns namnen rätt och fått med alla). Ametist har jag redan träffat några gånger.
Amazons kullsyskon har jag träffat men inte alla hennes halvsyskon på mammans sida så dem skulle jag också vilja träffa.

Träffat ÅsaF, kerran, ilokay, skrellet, Elin_e, FerretCrow och LeeLoo
Vill träffa:
satmaran
HannaM
LindaLarsson
Aviendha
cannaydia
fler men kommer inte på nu hehe
#8 men de där räknas väl inte riktigt som illrar va? :P
Sajtvärd på Iller.ifokus

#9 haha oj=S
Kan inte välja så jag väljer alla=P fast man inte får…

#10 kanske menar att hon vill träffa som t,ex mig då men hon kanske vill träffa min iller och mig :) hon kanske menade Lindas iller

Jag vill träffa Thessans Melwin!!
Och så vill jag träffa Robins Sid.
Fler får jag inte plats med under jackan tror jag.

#12 Ska du sno honom? 
golf.ifokus.se

låter jate kul att iller_tjejen vill träffa mig.. men det gör vi säkert oxå

yep!!
jag vill träffa
Turbo, Melwin, sid, Lucifer (stitch bror), dexter
Melwin var populär ;-) Vem är turbo? :)
#17 turbo är nettan i enköpings underbart snygga iller. han e förövrigt släkt med stitch, så ytterligare en anledning att få sno honom ,)

#9 såg nu att jag blandat ihop två nästan lika trådar det som jag skrev skulle egentligen i tråden 5 människor hehe

Jag komme rnog bara på en iller somjag vill träffa, Sarae's Ludde, vill se om han är värre än Sigge på att vara hyper :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Putt
golf.ifokus.se