5 människor...
Vilka 5 användare här på iller.ifokus som du INTE redan har träffat skulle du vilja träffa?
Fanns en sånhär tråd 2006 någongång :P
golf.ifokus.se
ed: alla som jag inte träffat än… 

Hmmm… "tänker"
- Robin _(fast det känns nästan som vi träffats, men det har vi inte…hmmm)
_ - Pandae
- sarae
- Ilokay + kille (ser ju massa bilder på bilddagboken, så varför inte irl…hehe)
- jenkass (same reason som föregående)
golf.ifokus.se

jag har träffat viktorMarina , nattja & Stinko
dom jag skulle vilja träffa
FerretCrow
Sarae
Iller_tjejen
Thessan_87
Velsan

Robin… dendär var feg… för att göra alla till lags ;) Lite måste du väl kunna välja 
golf.ifokus.se
haha va kul:D jag brukar aldrig va med på folks önskelista ;)
Jag skulle vilja träffa dem i ungefär samma ålder så man får lite nya kompisar ;)

jag skulle vilja träffa
Robinsnel
Thessan_87
LiindaLarsson
Jenkass
Satmaran
orkar inte skriva varför jag vill träffa jusst dessa, men sen vill man ju så klart träffa alla andra på detta iFokus oxå=)
Jag skrev nåra o gick o lagade mat o kom på typ tio till jag skulle vilja träffa … så att ändra mitt inlägg blev enklast… Många av dem jag har träffat har jag dock bara sett i förbipasserande o skulle gärna träffa igen…
Hmm.. Jag vet inte faktiskt.. Kan inte tänka på en person som är mer intressant än någon annan att träffa som jag inte har träffat.
Sara

kul att folk vill träffa mig, man blir ju riktigt glad =)

Träffat ÅsaF, kerran, ilokay, skrellet, Elin_e, FerretCrow och LeeLoo
Vill träffa:
satmaran
HannaM
LindaLarsson
Aviendha
cannaydia
Vill träffa alla men man fick bara välja fem och då skrev jag dom jag kom på just då hehe

Räknas det om man bara har träffat perosoner av ren slump i bara någon minut knapt?
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

jag orkar inte skriva alla jag redan träffat=)

Jag har träffat en hel del av er redan. Men det finns ärligt talat så många jag verkligen skulle vilja träffa så det går inte att räkna upp. Alla de som är aktiva på forumet, men som man aldrig träffat.
Men det finns också en annan kategori av medlemmar, sådana jag har träffat men kortare stunder, då jag kanske har hållit i en träff eller varit allmänt stressad, vimsig och sådant.
Dessa skulle jag vilja träffa igen. Bara för att i lugn och ro ta en fika och snacka.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Svårt. Jag vet inte riktigt, då jag inte pratar med så många här.
Dom enda jag träffat här är iaf LiindaLarsson och ÅsaF. :)
Jag har inte träffat någon på detta forum alls, och bara sett andra illrar än mina egna en enda gång…så hör av er om ni kommer till Åland av någon anledning!

jag vet inte riktigt men jag vill träffa babsan hon e den enda jag känner här :P
De fösta jag kommer att tänka på är:
Holtz
Thessan_87
Aviendha
Sophia_doos
therese_bergquist

Ojj glömde skriva med therese.bergqvist
i att dom jag har träffat..men det va många på gävle träffen också som man visste hälften av vilka de var..man skulle nästan ha namnskyltar på träffar hehe

#18 en hemlis.. du har träffat mig också tror jag bestämt, jag var på träffen i gävle

#20 oooj, haha kände knappt igen honom.. han är helt vit i ansiktet nu när han fick vinterpäls

#21 hehe ja men jag kommer noh alldrig glömma när miilo bara sprang in öch rätt över din lilla belsebubs så att han bara skrek till men sen myste dom så sött små pojkarna=)

#19 Va!?! va du där och inte sa du nått??

#18: Du träffade Veronica också :-)
Audiatur et altera pars

#23 jag låg däckad i soffan efter ett antal lugnande=)

#24 Meh!
Tror man får börja med namnlappar med medlemens namn och dess riktiga namn så får man gå och snegla vem som är vem haha eller va säger du? funderar starkt på att göra det på träffen i sundsvall hehe
…va jobbigt att man träffat så många men många man inte ens visste att man träffat/sett *suck*
#25 hehe jasså
vart va jag då?hehe tror jag gick runt och fotade lite och höll koll så mina töser skötte sig, Saffi lekte narr hela tiden så henne behövde man inte oroa sig för och saga gick bara runt i sin egen lilla värld och undersökte allt som hon kom åt hehe
jag träffade säkert några stycken på träffen uppe i sthlm förra vintern/våren /hösten. Haha kommer inte ihåg vad det var för åstid mer än att det inte var sommar, tror jag. Jag var uppe med carla, nina, melker och blunda. :) ändå jag kände igen var då sarae och sofiemanne och kerran :D
några fler som var där jag missat?

#27: Var det på STIFs träff/årsmöte du var?
Audiatur et altera pars
det kanske dte var, ahms var där och jag tror det var kerran och någon till som höll i det =P i en lokal var det, det var två stycken som sålde illersmycken och så var det dommare där och tacos ;) åsaf du var väl där också kom jag på nu? :)

#29: haha, japp jag var också där. Skulle bara kolla om vi varit på samma :-)
Audiatur et altera pars
Många men kan inte komma på några namn nu, men många verkar väldigt trevliga. Träffat några o de vill jag gärna träffa igen

men namlappar tycker jag man ska ha på iller yran=)

#32 instämmer helt=D

men dom som vill kan ju ha namnlappar på yran som man gör själva=)
Inte träffat en människa än, men det råds ju bot på den 27 =)
Då får jag ju iaf träffa iller_tjejen
Tiia tror jag har en bror till Aviendha, så det skulle ju vara kul.
ÅsaF och Sarae verkar kunna en hel del.
Rikkie med hennes stora gäng skulle vara en kul cirkus ;) Sen en massa andra!
Paulina

#35 du får även träffa mig då=)
#35 Jodå Dior är Aviendas helbror :)

#35 Och min Skorpans bror! :D
Det är till mig du ska den 27:e. Ska bli himla kul att träffa en brorsa till gumman min. :)
Vad hette han när han var liten? Chanell är numera Skorpan :P
#38 Jag tror du menar min tös aviendha? Eller så tog jag helt fel =S Men hon hette Puma som valp.
Phoenix har Lillen som pappa, så mina pälsar är halvsyskon.
Paulina