Sommar-yra!
Jag måste bikta mig… Jag har gått emot en grej som jag tycker att jag står för: Att inte bada innan det är typ 20 grader i vattnet. Jag, Ronja och mina småsyskon cyklade till bad-dammen och badade! Det var jättekul… ronja simmade och jag höll henne för hon tyckte det var lite otrevligt att bada. Men som sagt… Förlåt mig alla! 

Åh vad modigt gjort både av dig och Ronja =)
Själv har jag tre badkrukor till illlrar här hemma som inte gärna badar frivilligt. Och jag är inte mycket bättre jag heller, tycker inte om när det är kallt *huttrar* Men det har ju förstås hänt att man fått något ryck och gjort tokigheter *hihi*
Jag gillar inte heller att bada men det såg så roligt ut när mina syakon badade… och ronja tyckte inte att det var jätteroligt. men hoppas att kunna vänja henne vid ute-bad så att hon kan hänga med precis överallt. =)
Usch vad kallt det låter och bada nu. Brr. Är nog den största Badkrukan i hela landet. Badar inte ens när jag åker utomlands. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

När jag var yngre brukade jag och några av mina kompisar ta första doppet redan i slutet av april… och det var i ångermanälven :)
Några av mina illrar älskar att bada utomhus och även i baljor inomhus… men ska man försöka tvätta dem eller, ännu värre, duscha av dem så hatar de det :)
Det där med och bada själv då måste det mycket till från min sida. Och först i ska jag vara annars står jag och tittar på vattnet och tänker. Vad kallt det är. Utan att ens har kännt på det.
Vad kan man göra för att inte vara en sån badkruka???

Jag badade alltid i Ångermanälven på min födelsedag förrut om åren. kkkkalllt hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
nä usch vad kallt det lät åsa. =) sånt går ju inte och göra. Jag fryser bara jag tänker på det. haha

haha, det var ju när jag var ung och dum ju. ;-)
Skulle aldrig ha pallat det i dagens läge kan jag lova. Alldeles för stor mes har jag blivit. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars