Utebur
Tänkte lägga ut bilder på min "utebur" det är våran uteplats som får tjänstgöra som illerlekplats. Har spikat fast brädor längst kanterna så att hon inte kan krypa under, sen en lämm för "dörren" så hög att hon inte kommer över men vi kommer över (ca 50cm) sen är det galler där det är lite större hål.
Jättekul och se. Har du lite fler bilder från andra vinklar??? kanske med en iller på oxå. =)
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
Du var snabbare än vad jag var shelby. =)

Vad skojigt att få se hur ni löst det med en iller lekplats. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Är det någon mer som har varit duktig och byggt en utebur???

jag har men dom är i min dator och nu sitter jag i Skövde så jag kan tyverr inte visa kort på våra ute burar som vi bygt . matrialet kommer i alla fa´ll från ike lagerhyllor som är omgjorda med trappor och sedan COOP däe jag köper plexi glas det bilgaste stället jag har hittat sedan har vi korgar som hänger då killarna älskar att såva i dom . men lovar att jag ska sätta ut bilder så fort jag kommit hem nästa vecka
Låter bra det Klarsferrets. Diggar verkligen det ni har gjort. Skulle oxå vilja ha något sånt på våran balkong. Men vi får se vad som händer. =))

har inte du något kort som du har tagit på balkongen när du var hemma hos oss.
Jo det har jag fast jag är hos mina föräldrar just nu. =) Hehe. Men jag kommer vara hemma ikväll. =) Då kan jag kanske sätta ut en bild på hur det ser ut. =) Så slipper man vänta på bilderna. =)

jätte snällt av dig vad skulle vi göra utan dig och din kamera
Är det någon mer som har byggt en utebur??? vore jättekul och se kort och sånt på det. =)