Minis valpar dag 39
Ja, nu var allt som det ska vara igen….fast det var inte alls samma gäng som jag lämnade i måndags som följde med hem igår! De springer ju omkring hela tiden!!!! Var ett litet h****e att få skarpa kort på dem idag
Men några vart det iiallafall.
De fick smaka tonfisk idag och det uppskattades av alla…….utom Crazy. Hon smakade litegrann och sedan ville hon bara därifrån
Det är en kräsen dam du får Åsa! Ska prova och ge dem kyckling imorgon (måste tina den först).
Alla har nu tagit sig över 200-grams strecket:
Cingo - 272g
Contesse - 249g
Crystal - 228g
Crazy - 209g
Svårt att få till någon batteribild, så jag la batteriet bredvid dem när de åt, se kortet.
Amor vincit omnia

haha, ja det är klart hon ska vara kräsen, måste väl förbereda sig för att komma hit och rata allt annat än lövbit likt de andra. ;-)
Ohh, min gumsan har kommit över 200g s sträcket. Skojigt värre.
Vad menar du förresten att det inte var samma gäng du fick hem? Försöker du påpeka att jag förvildat dem under deras besök här. hihi
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Åsa, Veronica kanske tror du bytt ut dom. Du ville ju ha alla! *S*
Veronica: Contesse är jättefin, det är dom alla fyra.
Tittade lite extra på Crazy #6, har du tänkt på att hon har en svag gultonad V-mask.

Ja visst är hon söt min lilla toka. ;-)
Jodå, lite mörkare mask ser det ut som om hon har. Inget som syntes markant i alla fall kan jag säga. Men jag hoppas att det inte bara är Veronicas kamera som luras utan att det är en mask på väg. ;-)
Audiatur et altera pars
Det är sällan man ser mask på pastellerna, tycker jag. *blink, blink* Silke hade en.
Jodå, det är nog en svag mask på crazy =) Syns runt ögonen (färgade ringar som inte Crystal har) att det är nått på G =)
Amor vincit omnia

hahaha, ohh, tänk om hon får en mask. ;-)
Audiatur et altera pars
Så söta dom är. de e helt sjukt.
Kul att kunna ha följt dom sen dom va helt nyfödda till nu.
Tänk va mycket dom växer ändå på så passa kort tid.
Fast den tiden just nu känns som en evighet :D
super goa