ett tips :)
För intorkat bajs så är isskrapor av plast med ett handtag på perfekta :) Skadar inte golvet och får bort allt :)

Kom på när jag städade lekstugan att det var en exakt sådan man borde ha. Men jag skrapade bort det med den hårda plastdelen på moppen =)
golf.ifokus.se

Smart, bra ideér behövs alltid :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#1 den har jag också kört på=)
#1 dem är bäst, men jag råkde ha av skaftet mitt itu när jag gjort så för många gånger..
vart kan man köpta det? mataffär?
#4 bensinmackar borde väl ha isskrapor? :D eller nån stormarknad som maxi

Ett annat tips: www.boyagarrieab.se
Jag är ett städfreak och blev "pålurad" ett rengöringsmedel på Sollentunamässan, det är ett pulver man blandar med vatten. Om an bara blötlägger bajset i någon minut kan man därefter bara torka bort det utan någon som helst ansträgning!! Jag är frälst. Det luktar inget och ska vara skonsamt mot både natur och djur.
#6 oh det där lät riktigt intressant! Hemsidan var än så länge rätt tom…men har du nån aning om vart man köper det..samt nån prisuppfattning?
tycker det är lättare att ta bort det när det är torrt, slösar man inte så mycket papper å sen e de bara att sopa upp det :P Vi har isskrapor på Bauhaus i söta färger som är skiiitbra! Fixade till och med rent tröskeln :D

#7: jag har alla prisuppgifter på alla deras medel och vad det används till. Pratade mycket med dem på mässan nämligen :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#9 Vad bra att du har priserna, jag har minsann slängt iväg den där lappen jag fick!
Åsa, har d priserna i hivudet och vart man kan köpa det? :)