Iller iFokus

Iller

Etikettertipsaccessoareraktiviteter
Läst 556 ggr
Velsan
0

ett tips :)

För intorkat bajs så är isskrapor av plast med ett handtag på perfekta :) Skadar inte golvet och får bort allt :)

Theres
0

Kom på när jag städade lekstugan att det var en exakt sådan man borde ha. Men jag skrapade bort det med den hårda plastdelen på moppen =)

golf.ifokus.se

Faxlin
0

Smart, bra ideér behövs alltid :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

HannaM
0
skrollan
0

#1 dem är bäst, men jag råkde ha av skaftet mitt itu när jag gjort så för många gånger..

vart kan man köpta det? mataffär?

mjioo
0

#4 bensinmackar borde väl ha isskrapor? :D eller nån stormarknad som maxi

Fruttisen
0

Ett annat tips: www.boyagarrieab.se

Jag är ett städfreak och blev "pålurad" ett rengöringsmedel på Sollentunamässan, det är ett pulver man blandar med vatten. Om an bara blötlägger bajset i någon minut kan man därefter bara torka bort det utan någon som helst ansträgning!!  Jag är frälst. Det luktar inget och ska vara skonsamt mot både natur och djur.

sarae
0

#6 oh det där lät riktigt intressant! Hemsidan var än så länge rätt tom…men har du nån aning om vart man köper det..samt nån prisuppfattning?

Velsan
0

tycker det är lättare att ta bort det när det är torrt, slösar man inte så mycket papper å sen e de bara att sopa upp det :P Vi har isskrapor på Bauhaus i söta färger som är skiiitbra! Fixade till och med rent tröskeln :D

Faxlin
0

#7: jag har alla prisuppgifter på alla deras medel och vad det används till. Pratade mycket med dem på mässan nämligen :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Fruttisen
0

#9 Vad bra att du har priserna, jag har minsann slängt iväg den där lappen jag fick!

skrollan
0

Åsa, har d priserna i hivudet och vart man kan köpa det? :)