Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 1123 ggr
Malena
0

Tatueringar och Piercingar

Efter mitt största intresse Iller så kommer tatueringar och Piercingar och är lite nyfiken på om ni andra har någon/några

Jag har en Delfin på skuldran, en Ödla på armen och ett kinatecken som betyder oxe på vristen.

Sen har jag Piercingar i Navel, Läpp och Öra

Faxlin
0

Jag har inget av det. Ja hål i öronen då. ;-)

Fast om jag hade råd och modet skulle jag vilja ha en tatuering faktiskt.

Kan vi få se bilder på dina tatueringar?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Weazel
0

Jeg har piercing i tungen og navelen, og en tatovering bak på høyre skulder av en ilder-drage… Den har kroppen til en ilder og har vingene til en drage. Det var ei som tegnet den til meg, så det er ingen som har maken. :)

sofie
0

Jag har piercingar i läppen näsan och tungan och sen öronen.

Planerar ett tass avtryck från Örjan och ett från Göris på skuldran/axeln. Skulle va kul att ha. Så får se efter sommaren.

PeterJenna
0

Jag har tre stycken tatueringar (Peter) En tribal som går över hela vänster överarm, ett tribalband på höger överarm, en drake som sträcker sig runt och längs med hela höger underarm och även två Japanska tecken som tillhör draken så jag räknar allt som en så att säga.

Ska dock påbörja min ryggtavla efter sommaren. =) 

Jenna har en tribal groda på höger överarm.

Ramnesgjengen
0

Jeg har en tatuvering i korsryggen, tribal og en ring i navelen. Har hatt i tunga, men den måtte jeg ta ut pga jobben.

Roar har en tatuvering på hondleddet

Trine

[Luna]
0

Har 2 delfiner runt navlen (förstörda sen jag blev gravid)

Har haft pircing i tungan, navlen och näsan. Har nu endast hål i öronen som jag haft sen jag va runt 4 år. men anvnder aldrig smycken. Saknar min tung pircing men e för feg att göra enny. Hade den under 3 års tid men den gjorde så ont på nätterna och skavde på en tand så de gjorde satan ont.

när jag gått ner i vikt blir de nog mer tattoos. för ILOOOOVE IT!

Men efsom jg redan har en sabbad så vill jasg vänta tills jasg är nöjd med min kropp. sen kan de juh så klart hända förändringar igen. men vi får väll se :)

[Luna]
0

Får man se foto PeterJenna?

PeterJenna
0

Tyvärr så kommer jag aldrig tillåta att min drake fotograferas eftersom en kompis till mig ritade den och dessutom så vill jag tyvärr inte att den florerar på internet…sorry…jag har dessutom ingen av mina tatueringar på foton…men det kan komma här framöver

LinLin
0

Har lite såna där vanliga hål i öronen och ett pentagram på höger axel. Men det är jag lite missnöjd med nu eftersom det blev flammigt efter att det läkt. Någon som kan rekommendera en bra studio i Sthlm där jag kan fylla i den?

Mangafreak
0

Två tatueringar (än så länge)… ett varghuvud på höger överarm och en häst på vänster överarm.. bägge ska byggas vidare på, när tid, pengar, exakta motivet och en lämplig tatuerare finns på ett och samma ställe.

Inga piercingar.. ännu, men har haft tanke på att pierca naveln. har dock tre hål i öronen, två i ena och ett i det andra… har funderat lite på att öka det antalet också… :)

Piercingar/hål i öronen och tatueringar har en tendens att kunna verka som en fomr av drog på en del människor, har man en så skaffar man gärna fler :) lite grann som illermatematiken fungerar med andra ord.

/Carola

tessa
0

jag har piercing i:

tungan, töjd 3,2 mm

öronen, pluggar 17 mm

septum (näsan) 2,4 mm

vertical bridge (pannan)

vertical labret (läppen)

Jag har bodymodification (som är mer än enbart piercing och tatuering) som ett av mina största intressen! =) Tyvärr har jag ännu int fått tummen ur att påbörja mina tatueringsprojekt med de kommer när det känns rätt och pengar finns..

Malena
0

#1 vill gärna visa upp mina tatueringar men tyvärr har jag aldrig lyckats fånga några bra bilder på dom men tänkte be Madde ta kort på dom nästa gång vi ses!! =0)

Madde
0

Kan vi nog fixa malena ska du se. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Vad förvånad jag blivit om du svarat annorlunda Madde. hihi

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

davidia
0

jag har en piercing i ögonbrynet.vill ha en tatuering men vågar inte göra en………

Madde
0

#14: Tänk om jag hade sagt att det går INTE. =)))) hahaha. Fast det skulle aldrig hända. =)

Shelby
0

Jag har 5 hål i höger öra ett i vänster… väntar på tid hos tattuerare.

Madde
0

Jo jag har ju 2 hål i öronen. Ett i vardera där jag har ett par guldörhängen just nu. =)

Tatuering skulle jag inte våga göra just nu då jag vill att motivet ska vara för evigt.

Veronica
0

Jag har en ödla på ena tutten, min första iller Björn slingrande runt benet, två tassavtryck på ena foten, en tungpeircing, en läppeircin och några hål i öronen =)

Amor vincit omnia

tessa
0

¨#19: "min första iller Björn slingrande runt benet" - det låter coolt, har du ingen bild att visa? Vore kul att se en tatuerad iller =)

och då menar jag naturligtvis en tatuering föreställandes en iller, inte en iller som är tatuerad Räcka ut tungan

Veronica
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Här är början =) Ursäkta de håriga benen Generad

Amor vincit omnia

Veronica
0

Kroppen fortsätter runt benet på vaden och slutar på andra sidan =)

Amor vincit omnia

Veronica
0

Tassavtrycken

Amor vincit omnia

Madde
0

Vad kul med lite bilder på tatueringar. =) Kul att du har lite tassavtryck. Det verkar som att många tar tassar av sina egna illrar och gör en tatueringe. =)

tessa
0

tassavtryck är ju sååå mysiga - och personliga! =)

Jaha-jaa
0

Jag har tass avtryck från en varg. men de skulle va kul att ha från iller med =)

Grodan
0

hur gör man det? tar tassavtryck… skulle vilja ha lite mustassar… LOL

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Madde
0

Ja bra fråga hur gör ni för att få tassavtrycken på just ERA illrar???

Pillow
0

Här är min tatoo..Det kommer mera, jag tror att har man gjort än är man fast! =) vill bara ha mer…hehe..

sitter på högra skuldran

MimmieM
0
  • 7 hål i öronen (sammanlagt)
  • Överläppen
  • Underläppen
  • Näsan
  • Naveln
  • *censur*

Dock är inte alla i pga jobbet.

Inga tattoo projekt på G. Men funderar på en älva på vaden. Blev väldigt sugen på de små illertassarna jag också får jag säga Skrattande

Carpe Diem

ferretgirl
0

Själv skulle jag vilja göra en tatuering på ena axlen av min älskade Aslan, har en bra bild på hans ansikte som jag kan tänka mig att ha där (bilden här vid sidan om är den jag kan tänka mig.