Min hemsida är färdig nu!!
Efter mycke pyssel och knåp är nu hemsidan färdig. Eller, ja inte helt, saknas ännu en del foton men det kommer allt eftersom.
Nu handlar ju hemsidan mest om min chinchilla-uppfödning men naturligtvis är alla illrarna med och massa iller-bilder finns det ju såklart.
Välkomna in och hälsa på och lämna gärna ett tass-avtryck i gästboken.

Fin hemsida du gjort
Fin hemsida, roligt med chinchillor men hur många har du egentligen?! :-D verkade liksom aldrig ta slut hehe lite beroendeframmkallande som illrar verkar de som iaf.
Oj, vad stora chillor är.. Visste inte att de var så stora.
Sara
va fin den e =)
och chillorna e så söta:D!

Mohaha, vad häftig den var med gästboken. Gillar skarpt. ;-)
Hojta till om du vill att vi lägger in länken här på iller.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Vilken fin hemsida=D

Grymt fin, rikki! 

super fint=)
pratbubblorna är ivägen för texten, kanske bara är så för mig? hur som helst, jätte fin sida :)
verkligen super fin sida! :) Kan tänka mig att det krävs en lågtidsplanering om du ska åka iväg på semetser med att ha alla dessa djur!? :)
Du är en riktig djurvän i alla fall, så många djur du räddar och trar hand om och ger kärlek! Såna människor som dig är verkligen guld värda!!!

Tack så jättemycket! Kul att äntligen ha fått den klar. Länkar och sådant ska ju dit också. Får jättegärna länka till den på iFokus Åsa.
#4 En vuxen chilla väger mellan 500-800g och även mer så lika tung som en illerhona ungefär. Lagom gos-storlek med andra ord.
#10 Förstod inte riktigt vad du menade där?
#11 Semester? Vad är det? Ha, ha, nej, man åker inte på semester med så många djur. En natt är max man är borta. Och bara då oroar jag ihjäl mig så inte ens det blir så ofta.
jag tror hon menade att pratbubblan lägger sin framför rubriken längst upp (det gör den på min dator med). kan nog ha med att göra vilken upplösning man har på skärmen =)
borde det inte stå kön i till salu, eller ska man gissa på namnet? eller missar jag något =/
Kawaii´s Vincent Valentine ser helmysig ut:D

Tack så mycket för hjälpen. Hade totalt missat det med kön på till salu. Ska genast springa dit och fixa!! Ska fixa pratbubblorna också!
:D
^^ nu vet jag exakt vart jag ska kika sen när jag ska skaffa chillor^^

Så nu har jag flyttat lite pratbubblor samt sagt vilket kön det är på de som är till salu. Om de är något mer ni upptäcker så säg gärna till så fixar jag. Har stirrat på sidan några nätter på rad nu så jag ser ingenting längre.
Det här har säkert kommit upp förut, men kan man verkligen ha chinchillor tillsammans med illrar? Och katter?? Eller är ditt hus/palats (för jag antar att så många djur inte får plats i en lägenhet
) delat i två delar?
Det är ju tur inte chillorna kan ha samma behov av rörlighet som illrar. Tänk er att ha 60 illrar i ett rum. 
Sara

#17 Nej, då jag bor inte i ett palats. Chillorna och illrarna går naturligtvis inte ihop. Men chillorna och katterna har inga problem med varandra. Men det är väldigt individuellt. Mina katter är vana vid att det alltid springer omkring chillor så det är inga problem. Men chillorna har ett eget rum dit illrarna inte kommer. Samt en del av ett annat rum dit illrarna inte kan nå burarna. Funkar fint. Men det hade ju inte skadat med mer än de 85kvm som jag har. Tur att man har stort kök också.

Jättefin hemsida, verkligen ! :)
du har absolut llyckats :)
jättefina bilder !
#19: Ja du måste verkligen ha fullt upp! Intressant att katterna och chinchillorna går bra ihop, jag skulle ha trott att katterna åt upp chinchillorna…otroligt söta är dom allihop iallafall!

#21 Då ska du se när chillorna använder katterna som trampoliner och hoppar över huvudet på dem:) Men som sagt alla katter och alla chillor går inte ihop. Mina katter är så vana vid dem med andras katter kanske skulle jaga dem istället.
hur ofta har du chillorna lösa ? :) springer dem runt på golvet? :O har bara sett chillor i bur.

Mina chillor springer lösa varje dag. Jag har ett helt rum med massa trä-leksaker och saker de kan klättra och hoppa på. Inga sladdar att gnaga på. Men däremot en väldigt god tapet.
De har ett stort behov utav att vara sysselsatta och missar du någon gång att släppa ut någon, pga migrän eller någonting annat mänskligt så protesterar de. Högt! Då kan man få en pellets i huvudet om man inte aktar sig.
#24 skulle inte jag kunna få hälsa på dig någongång när jag är i Göteborg? jag vill jättegärna träffa chinchillor=)! (e väldigt intresserad av chillor, har läst och sett filmer men har aldrig träffat någon mer än i djuraffären typ:/..)
men rikki jag vill se hur du boooor!
Sajtvärd på Iller.ifokus

#25 Det är bara att säga till när du är i stan. Ta med dig Jossan också på vägen.
#27 Eller så tar jag med Jossan på vägen! 
nu får du en massa besök, rikki :)
glöm inte att ta med glass! massor med glass så ni kan muta er in genom dörren :P
#30 coolit, jag sitter faktiskt o äter glass nu.. MM tofuline vanilj 
#31 du kunde inte äta glass när jag var och besökte dig :P
#32 jag äter mjölkfri glass… bra grejer, synd att den tog slut bara…
men det vet jag ju, men då kunde du köpa det då ju, så kund ejag köpt en annan =P

Som Sarae säger massa glass. Men inte nån jäkla tofuglass. Det ska vara choklad ju. Gärna Ben och Jerrys. Då står dörren vidöppen för er!!
Gb Glace Carte d*Or Stracciatella
Åååh så gott:D! massa choklad…synd bara att de inte var chokladglass istället för vanilj:/

Jätte fin sida, nu blir jag sugen på en omstart med min sida. raderade min hemsida om katten för ngn månad sedan :S Vill starta upp den igen! Din sida var jätte fin!

Tack så mycket. Denna sidan var väldigt lätt att göra faktiskt. Nu ska jag bara muta Sarae med någonting så hon kommer hem till mig och tar lite fler bilder på chillorna.