Kattställning säljes
Sambon och jag avr snälla mot illrarna och köpte en ställning, som de inte använder mer än att hoppa upp på bordet osv. Köptes för 1800-1900 (minns inte riktigt.
Jätteint skick. Säljes för 1500. Finns i Norrköping, centralt
OBS Hängmattan ingår inte, det gick sönder :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
oj, det var ingen dålig sak! Illrar är så tråkiga ibland.. Har man köpt nåt jättefint som man tror ska bli jättekul för dom och så vill dom inte ha… Ibland har man dock turen att de kommer på tjusningen efter ett par månader när den har hunnit att samla lite damm :)
Sajtvärd på Iller.ifokus

#1 Sigge har funnit tjusningen med att man kan ju hoppa från den till byrån där tvn står (gansa högt upp) till fönsterkarmen, idag hade han sönder min adventsljusstake :( och til bordet, där det ofta står något människoätbart på :P
Så nu ger vi upp :P
#2 låter som att ni gör rätt i det också hehe
Sajtvärd på Iller.ifokus

#3 men nu ska någon bara köpa den också. Blir blocket efter jul och så mnterar vi nog ner den imorogn ;)

Putt nu efter julafton :)

putt för den finns kvar och jag vill bli av med den :)

tyvärr kan nog priset vaar lite dyrt då jag köppte min såndär ny för 500kr, vill bara informera dig om det men prova lägg ut den på blocket=)

#8 den kostade 1900 ny, så jag ger inte bort den för 500, och den är stor. har lagt ut den på bocket, väntar på att dne ska granskas :)

Nu är anonsen på blocket. lägger in den här, mer info där :)