Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 229 ggr
Elen
0

Iller.Ifokus

Ja, jag hade säkert inte varit inne här på nästan ett år då mitt illerintresse hade svalnat, det kände då ganska hopplöst över att jag någonsin kunde skaffa mig en iller då min pappa sa nej.

jag vet inte varför jag gick in här, men just nu är jag arg på mig själv för att nu har jag blivit illerförälskad igen.
Pappa kommer inte bli så glad

skrollan
0

Jag förstår dig, jag fick själv inte skaffa iller så länge jag bodde hemma. Men se det såhär: nu har du en massa tid att spara in pengar som behövs, försäkringspengar, matpengar, vaccinationspengar, chippning med en massa mer. En iller ruinerar en verkligen ;)

Se det så, under tiden kan du dessutom hälsa på andra människor som har illrar, det finns så många här inne som är snälla och ställer upp med ett besök :)
Speciellt göteborg finns den en massa snälla illermänniskor som tar emot besök ;)

Tycker absolut du ska ta vara på tiden och skaffa dig all information som du inte har om iller, och då kan jag absolut säga att den här sidan är bäst! Du kan läsa om allt, och om du uindar över någotr får du svar direkt!
lycka till :)

sarae
0

Hej1 va kul att se dig igen! vi har saknat dig på illerträffarna hörru!