Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 159 ggr
sarae
0

bara så underbar

måste bara säga att dweia e  bara så underbar. Tidigare har hon ibland sovit en stund vid mina fötter på natten eller en stund vid mitt huvud. I natt har hon sovit hos mig hela natten, frivilligt. Det började med att jag gick å la mig, å hon hoppade upp och konstaterade snabbt att jag vare sig hade tvättat bort mitt ögonsmink eller tvättat mig i öronen. Så det gjorde hon åt mig. 15 minuters iller disk fick man utstå. Sen  rullade hon ihop sig ovanpå mitt huvud å somnade…sen har hon sovit där, eller runt mitt huvud, hela natten och bara vaknat för att tvätta mig lite. Sen plockade jag ur mina öron proppar å somnade om….å vaknade för en stund sen av att jag hade dweia tunga i hjärnan…lite nasty, men hon e ändå för mysig det lilla krypet!

kitty
0

visst e det härligt :)

Amy soc också i min säng innan jag träffade krigge. Han tyckte nämligen inte att det var lika charmigt som jag :)

skrollan
0

#1 haha här är det samma sak. skrollan tycker det är mysigt, hon är istället som en apa i håret och ska leta löss, men erik tycker inte det heller är lika charmigt ;)

Ceciliaolucifer
0

Lus sover med mig i sängen, OM inte jonas sover med. Sist när Jonas skulle krypa ned så skyndade sig Lucifer upp i sängen och la sig på Jonas plats ;) och bara låg stöddigt på rygg och blängde på hnm som om han inte hade ngt där att göra. Tillslut ringlade han ihop sig till en liten boll och somnade. Jonas bara gapade Skrattande