Vår :D
Jag har fått vårkänslor :) När jag kom hem från skolan så lyste solen i mitt ansikte. Va skönt med en illerpromenad, tänkte jag .Jag hämtade min nyvakna banditen som itne alls var sugen på att gå utanför dörren.. Han skakade länge.. Och just när jag bestämde mig för att vi skulle gå in, för att jag frös. Då var det plötsligt kul att vara ute..
Vi hittade en gammal koja, orange vatten, varför blir vatten så? Det var stillastående..
Diten trasslade in sig överallt, mycket gymnastik för min del. Precis den motion jag behövde. :)
Efter närmare en timme fick jag komma in i värmen igen.
Det sitter knoppar på buskarna oxå.. Och diten grävde upp en stor fet mask! uäh :P Det känns som det är mars ^^
vart bor du som kan se tecken efter våren? Får jag flytta till dig eller, fär här finns inga vårtecken i alla fall =P det blåser , regnar och är såå slaskigt!

#1 säger dessamma!!

var också precis ute med min iller och hon och jag var inte lika förtjusta att gå ut. hon sprang in och jag gick lite huttrande efter.

Haha.. ajg bor i Habo. Blåste gjorde det.. Men det försökte jag stänga ute.. Hittade en svamp oxå.. eller ja, diten sprang över den :) ioch det blåste inte lika mycket i skogsdungen :)

Ja n tycker jag våren kan komma, inge kul med så här mycke slaska på vägarna*usch* hit med värmen tack!=D

#4 jag fick se en liten bit av solen sen!
jag som precis fått julkänslor igen =/

Men det är väl långt borta innan våren kommer. tänker på att jag ska till sälen i april, hmm.. är ett tag dit :) Men då börjar våren komma på riktigt :) och i mars är det ju vasaloppet :(

Brukar man inte säga att februari är den kallaste månaden? Jag vill ha snööööööö
Det oranga i vattnet är antagligen järn.
Sara

jag kan säga att det är ruskigt skönt att bo ute i skogen en bit från centrum då slipper man allt slask.. jag och killen fick oxå nå vår ryck idag så vi va ute och gick i skogen i en och en halvtimme och det var så mysigt, fasst lite jobbigt med min tjocka och tunga bebismage. sen när vi kom hem åkte vi in till centrum och handlade lite sen packade vi och tankade skoter och åkte ut på en tur med den och grillade en massa korv.

#10 Men gud vad HÄRLIGT!! Något avis :( vill oxså ju :) Men nästa helg kanske de är min tur. hehe Ut och åka skoter och bara ha det skönt. hoppas på bra väder bara!?

#11 ja det började små regna då vi packade men det gav med sig för oss. ja det är verkligen super mysigt
jag är glad bara vi slipper snön!

#10 va härligt det lät=)