Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 317 ggr
STIF
0

Tack alla illrar + ägare!!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill tacka alla söta illrar och deras snälla ägare för att ni var med på mässan!! Montern var otroligt uppskattad av besökarna (även om det florerar rykten om en viss odör.. Flört  ) och illrarna var otroligt duktiga med tanke på hur många som ville klappa och hålla!!!

TACK!!

Faxlin
0

haha, ja den odören var liiite nyttig i alla fall.

Tackar tillbaka för att vi fick komma och vara med och visa upp våra små pälsar. Bra bemötande fick man när man kom till montern och det hade fixats med kaffe och smörgåsar. Så här kände man sig efterlängtad och välkommen. Riktigt skoj.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

HannaM
0

Japp den odören lever jag med=) Kände migprecis som Åsa väldigt välkommen dom två dagarna jag var där och det var hur trevligt som helst att stå där även om jag blev väldigt hes av allt svarande på frågor.

Faxlin
0

#2: Mycket mitt fel. Jag smet ju undan en hel del från allt. Tog pälsarna och gick runt bara liksom. Blir lite så när man ska försöka sig på sådant här med psyket i botten. Lovar att jag ska försöka sköta mig bättre nästa år :-) Kan ju inte ha sådan otur att någon dör för mig då med.

Audiatur et altera pars

KerstinL
0

Jag hade jättetrevligt och min dotter Elin oxå.. Hon blev hes av allt prat ; ) , illrarna är fortfarande lite trötta så det är lugnt och skönt här hemma ; )…

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Faxlin
0

#4: Hälsa Elin från Mirra :-)

Audiatur et altera pars