Iller iFokus

Iller

Etikettallmänt-om-iller
Läst 285 ggr
FerretCrow
0

huv tröjja

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ja nu har jag sytt och grejja hela dagen och miilo är inte alls glad nu när jag måttat och provat hela tiden hihi

Men jag kan inte klaga på hur det blev då det var första gången jag sydde ett iller plagg och sen gjort mall själv.

sen kan jag ju tillägga att jag inte sytt med en symaskin på 7 år =)

FerretCrow
0

Tröjjan utvikt. har satt kardborrband då miilo är så tjock så det går inte att dra på den=)

LiindaLarsson
0

fin fin kan du göra till mig _) kraam

FerretCrow
0

Miilo i den fina tröjjan, han blev ju super söt=)

FerretCrow
0

Thyra blev lika söt även fasst den är stor till henne.

FerretCrow
0

här ser man verkligen hur står den är på henne från sidan

FerretCrow
0

Nu vill jag försöka få till en kjol i sanna färger till Thyra=) så vi får se om jag är klar med en sådan imorgon kväll.

FerretCrow
0

#2 haha du det har tage cirka 7 timmar med en hihi

Norrskenets
0

snygg=D lycka till med kjolen!Skrattande

FerretCrow
0

#8 tack tack, ja kjolen blir inte det lättaste vet inte ens hur jag ska göra den hihi men det blir lite roligt att ha kläder som passar inredningen i utställningsburen=)

Norrskenets
0

#9 hehe tänkte det också, tyvärr ingen aning hur du kan göra..blir nog lätt att hon ålar sig ur den om du inte gör med nå sorts hängslenFlört. jamen precis=D

FerretCrow
0

#10 jag tänkte ta resårband så att det sitter åt lite lite lite, för jag ska ju bara ha det för att ta gulliga kort, dom ska inte behöva springa omkring i det

Norrskenets
0

#11 nä det är klart men även när man bara ska knäppa kort så hinner dom hehe men det funkar säkert=D

FerretCrow
0

#12 hehe ne för iaf miilo blir super still då han får på sig kläder=) men jag får sy och kolla funkar det inte får jag sy om=)

FerretCrow
0

putt

Vattunalle
0

*asg* vilken cool tur den inte var vit för då hade det vart lite ku klux klan varning (bild #3) *S*

[jenkass]
0

snyggt=) och visst blev han söt hihi

tokage
0

Hihi, vad gulligt det blev! :D

FerretCrow
0

#15 hehe ja det har du rätt i, men den är ju snorgrön=)

#16 tack ja han är så go

#17 ja visst blev de =)

FerretCrow
0

putt