Sjuk ?
Hej . Jag har en liten illergosse på 7 månader , han är vanligtvis väldigt sprallig o leker hela tiden . Nu ligger han hara o sover , äter eller dricker knappt o låter väldigt konstigt . gnyr o är allmänt svag . Vad är de för fel ?
Har någon något svar på detta , maila mig då på:
Tiilda_Modiin@hotmail.com
Snälla , jag är väldigt orolig över min bebis
/ Tilda
det låter som att något nog är fel med din kille. Att de gnyr är inte normalt i den åldern, ej heller att de äter å dricker dåligt. mitt råd är att du tar din iller till veterinären direk! när en iller visar att den är dålig är den oftast riktigt dålig.
Det låter riktigt illa. Har han ätit ngt olämpligt? Bajsar han? är han uttorkad? Ta tag i nackskinnet och släpp, faller huden tillbaka snabbt så är han inte uttorkad. Men stannar det kvar eller går sakta ned så skulle jag åka in akut. En iller som gnyr låter riktigt illa i kombination med att han inte äter och verkar slö.

Håller med tidigare skribenter. Åk akut till en veterinär. De visar oftast inte att de är dåliga förns de är riktigt dåliga.
Berätta gärna för oss hur det går.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Skulle också uppsöka vetrinär, hoppas det inte är nått allvarligt

hur har det gått?
tror man måste maila henne om hon kanske inte kommer in hit igen eller något.
Vilken otroligt söt iller! Hoppas det gick bra för honom! (Inte bara för att han är så söt förstås!)