Max fiskar
Min pappa har byggt en utebur till MixMax som han älskar. Jag ställlde ut en liten skål/balja och så la jag i bollar (som sjönk till botten) och efter 1 minut så var de borta… Hmmm… Då hade Maxen fiskat upp dem… Innan så undrade jag ju varför Max brukade sänka ner huvudet i vatten pölar m.m. och röra runt… Nu vet jag varför… Han letade efter fiskar (hihi) Det ser jätteroligt ut…

Ohh, vad mysigt. Sedan svalkar det bra i sommarvärmen och det är ju inte helt fel. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Låter jättemysigt!! vill oxå ha en badiller… Ted avskyr vatten som pesten usch tänk vad hemskt att behvöa blöta ner tassarna!!
Skulle han aldrig göra sätter man på kranen håller han sig lååångt borta och skulle han tvingas komma nära kranen då spretar han med tassarna åt att håll för att minimera området med blöt päls 
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
TottsiGirl: Prova med en balja och lägg i något som sjunker till botten. Sen låter du honom gå dit själv, kanske tar nyfikenheten överhanden.