Rensa
kan typ någon ta bort alla inlägg på omplacering o säljes o köpes där djuret är sålt eller dom som letar efter iller har hittat en iller. bara ett förslag så ni kan göra sidan ännu bättre.
fast den är ju redan bäst! :D

jo det vore bra om dom kunde tas bort så slipper folk skriva att dom är intresserade fasst tråden kanske är två år gammal
eller att man låser dom

Ta bort dem känns inte bra. Men det är en bra idé att vi ska göra något åt det. Kanske ska jag fixa en egen kategori där an lägger gamla trådar om omplaceringar och säljes som är gamla. Och samtidigt låsa dem. Då kan de inte puttas upp, men tråden försvinner inte utan kan hittas på om man vill det.
Tackar så mycket för förslaget. Och jag ska sätta mig att jobba med detta när mitt hus blir lite lugnare. Typ barn, karl och djur sussar. ;-) Inget är så bra att det inte kan bli bättre. Och genom råd och tips från en medlemmar kan vi göra underverk med denna sajt.
Mvh ÅsaF Sajtvärd iller.ifokus
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tack det skulle vara jätte bra! :D
#2 varför är det ingen bra ide att ta bort dom? vore det inte bättre att bara ta bort dom?

#4 Kan vara kul för de som tar omplaceringar. Jag har till exempel hittat fakta om våra tjejer från tidigare ägare här när de skulle omplacera!

nej att plocka bort dom är nog dumt det är bättre att låsa dom
Ja att låsa dem och lägga dem i en separat avdelning är en jättebra idé! Då ser man direkt vilka omplaceringar som är aktuella.
ja det låter som en jättebra idee:D!