Iller iFokus

Iller

Etiketterleksakersovställenburarrum
Läst 882 ggr
LiindaLarsson
0

Stacys Lek låda! (med ris)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

HejHej

jag bor väldigt långt i från ikea så därför tog jag en vanlig kartong och tejpade den där inne med genomskinligt brett tejp, tills jag far till ikea och köper den där största plast lådan och gör en lek låda precis som sarae gjorde, sen satte jag i  2 påsar med långkorning ris (PARBOILED) hon uppskattar den verkligen,, hon hoppade in och började leka direkt..

här kommer bilderna på lådan

inte det vackraste lek-kartonen men bättre än ingenting!

LiindaLarsson
0

lek

LiindaLarsson
0

inne i lådan och den runde utgången

LiindaLarsson
0

kraffs

LiindaLarsson
0

kraffs kraffs

LiindaLarsson
0

ännu mer kraffsande

LiindaLarsson
0

ska gräva ner lurrviga bollen

LiindaLarsson
0

kolla vad blyg hon är när hon säger tack till mig

FerretCrow
0

vad fint det blev=)

LiindaLarsson
0

#8 tack så mycket.. bättre en ingenting som jag saa:)

FerretCrow
0

#9 jo själv håller jag på att skissar lite på en utebur och eftersom jag vill ha en utebur det går att flytta på ska jag istället ställa in stora baljor där med jord och sand som dom kan gräva i kommer även ha en balja med vatten då miilo älskar att bada=)

Lissi08
0

Oj så bra tänkt hehe du illern ser ut som om den riktigt njuter :) sååå gulliig !! :D

LiindaLarsson
0

#11 tack så mycket .. jag hoppas hon njuter oxå,,

Ceciliaolucifer
0

Vänta bara tills hon använder rislådan som toalåda ;) eller när hon börjar sova i den, då luktar hon mumma! :)

LiindaLarsson
0

hon kommer nog inte göra det för hon vet vad en toalett är och vad en lek-låda är =)

FerretCrow
0

#14 att hon sover där kommer hon nog göra tillslut för då släpar hon in och gömmer alla leksaker där sedan sover hon med dom=)

LiindaLarsson
0

#14 kanske sova .. men inte sanvända den till en toa… men jag tror ändå inte hon sover där när hon har så många platser att sova i hon sover aldrig me sina leksaker

FerretCrow
0

#16 lugn du det kommer, det är mycket man inte tror om illrar men när man minst anar det händer det=P

Norrskenets
0

Va söt sista bilden va;)

AlbaStiffler
0

Vad roligt det ser ut! :-D

Stiffler använder sin bajslåda (en sån med tak) som leklåda, den är fylld med pellets och han har aldrig fattat att pellets är till för att bajsa på. Så han har alla sina leksaker däri, sen ligger han däri och rullar sig och gräver. Pelletsarna börjar dock förvandlas till damm, så ska nog testa att fylla på med ris jag med. :-)

LiindaLarsson
0

#19 Tack :) visst är hon