Nääääääääääääär?
Om jag släpper ihop Melw och Denv så biter de varann i nacken, jag lossar på dem och Denver ser precis lika glad ut som innan, men Melwin vill springa och bitas lite till. Så det är ju tydligen inga dödsangrepp eftersom Denver blir överlycklig efteråt… så hur länge ska jag låta dem bråka innan jag särar på dem denna gången? Igår fick de bara fajtas i 10 sekunder innan syrran skrek att jag skulle sära på dem för hon hörde att de skrek. Men hur allvarligt kan det bli?
golf.ifokus.se
bajsar dom ner sig och den ena blir uppenbart ärdd skulle jag sära på dom. annars är det nog bara vanligt gruff- det måste dom gå igenom för att veta vem som ska bestämma.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hade samma problem när mina va små.
Jag lät dom bara vara…
Dom skrek o flydde efter varannat.
Men det är så dom gör upp rang ordningen. Ser värre ut än va det är.
Min lilla hona blödde från nacken o grejer…
Låt dom hålla på.
Varar i typ 2 veckor, sen e det lugnt…

Håller med #1 där. Det låter oftast värre än vad det är.
Lycka till med att få ihop dem.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Hmmm, de började blöda lite… bättre lycka nästa gång?
golf.ifokus.se
blir det mycket sår i nacken och så kan man ha en veckas uppehåll då man inte försöker få dom att gå ihop. Annars finns det de som har klippt upp en strumpa och trätt på över den skadade illerns nacke och satt en sele över så att den bitande illern inte gör så stor skada.
Sajtvärd på Iller.ifokus

Hehe, jo, men Melwin gick över till att bita Denver i munnen/nosen… sätta munkavel på dem? :P
golf.ifokus.se

Nu har jag badat dem så de luktar likadant, så har jag stängt in dem i uteburen så de måste bli kompisar…. mohahhaha, jag är så elak.
golf.ifokus.se

#7hur går det?

De har slutat bitas så mycket iallafall… sitter mest och låter varann vara… hade alla 3 lösa ute förut så de fick busa i skogen och då sprang Melwin runt och poppade hela tiden… tror han var lite tjurig =)
golf.ifokus.se

Skönt att det börjar gå bättre iaf=)

Nu är de i lekstugan tillsammans… de undviker varann…hmmm
golf.ifokus.se

Det är början