Problem?
Jag loggar in men kan inte skriva några inlägg, vad gör jag för fel.Skriva ett nytt går bra.
Blir lite fundersam om våran gizmo är frisk.Har läst att vissa illrar har leksaker eller olika lekar. Våran ligger mest och sover inte slö eller så,följer gärna med när man går runt i lägenheten en stund och kan följa med en sväng ut, men sover sen mest hela dan. Frisk? Äter som en häst och skiter som dom ska. Han är 6 mån. Vet att dom sover mycket men sååå mycke. Annars funkar det kanon här hemma Gizmo och hundarna går tillsammans här hemma.Blir lite stolt när jag läser om att några vill ha tips om hur man lär en iller gå i koppel. Har precis köpt en sele och ett flexikoppel till våran,han måste vara en natur begåvning, en hund före och så jag med en hund och illern strax bakom, framför eller mellan fötterna.Men illern vill följa efter hundarna så han springer på, ibland kan det bli stopp på något intressant lukt eller plogning i snön. Men våra promenader går annars alldeles utmärkta, vi kommer framåt iallafall.Och han har inte försökt bitit på några veckor nu, tvättar och visar att han tycker om en. Jag är iallafall nykär i våran Gizmo som vi bara har haft i 2 mån, och som har utvecklats från att vara en jäkel på att bitas, till att vara en ängel, hur mysig som helst.
kan du inte kommentera ett inlägg? hur gör du? bläddrar du ner till slutet och skriver i den tomma rutan?
Jag tror inte det är något större fel på honom…nu på vintern så sover mina extremt mycket…jag ser dem knappt mer än en timme eller 2 samanlagt per dag…
Va härligt tat han blivit så go! grattis ;)
tror heller inte att det är något fel på honom, våra sover mkt nu under vintern oxå.. Men försök att aktivera honom till lek när han är vaken..

#0 När jag kör firefox(som jag är helt vilse med) så kan inte ja heller skriva inlägg!? Hel mysko! Men de borde ju inte ha något med det att göra iomed att det är många som kör firefox.

#3: Väntar du på att få se en markör så får du vänta lääänge i firefox. Det kan se ut som om man inte kan skriva. Men gå ner i rutan, tryck en gång med muspekaren där och börja skriva. Det ska gå även om man inte ser något förns man börjat skriva.
Mvh Åsa
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

#0> Låter rätt normalt för en vinteriller, de blir slöare på vintern. Minns dock att man när jag skaffade min första iller (för 7-8 år sen) pratade om att en iller som stimullerades för lite kunde bli lite depri´merad. Dvs, om den aktiveras för lite, och tycker allt är tråkigt, så blir den ännu tråkigare och tröttare. Så ett tips är att kanske försöka leka lite mer med den varje dag samt gå ut på promenad. :)

#4 aha :9 men det verkar ju som att det inte funkar att skriva, efter att man öppnat en bild, eller så är det så jämt?? jaja. vad ska man med firefox till när man kan köra explorer!? :)