Stämmer det?
att man kan ge sina pälsar blodpudding?
Mvh Jenny

Kan man väl, som godis… i små mängder… Dock illehåller det ju både salt och socker, en hel del säkert dessutom, så ta det lite lugnt.
Ah, ok. Så inte en varsin pudding till varje då ;). Tack
Mvh Jenny

Nä, det är nog rätt mycket. Skulle säga kanske en kvadrat-cm max, nån gång då och då…
Och inte stekt eller tillagad, då har du ju tillsatt ytterligare onyttigheter (smör med salt i osv).
JAg skojade bara=). Jag hade då tänkt att ge den "rå"
Mvh Jenny

man kan rosta blodpudding i ugnen om man vill, och ge som godis! tror det går hitta blodpudding utan socker också..
Torkad blodpudding: Skär blodpuddingen i små kvadratiska bitar och strö ut dem i en form. Torka sedan blodpuddingen i ugnen på låg värme (ca 100 grader) i ca 30 minuter eller tills bitarna är helt torra och inte "blodiga" inuti.

Jaadå;)
Hoppas de gillar det om du provar göra det! Jag stod och pysslade skitlänge med att göra såna åt Aiia när hon var mindre, och hon ratade dem direkt.. otacksamt :P Men blev nästan sugen på att prova med Jorm nu, där slinker det mesta ner!;P
Berätta hur det gick om du provar:)
#7 absolut! =)
Mvh Jenny

jag torkade Geas blodpudding utan socker.
Var inte världens favorit (fast det hade inte jag tyckt heller då den smakade nada)
En bit då o då slank ändock ner… (nej…JAG tog bara EN)

#9: Okej.. så dina åt det ändå! Men fasen, man vill ju att de ska gilla det också :P

eller hur haha