Är det mycket för wen ompl.?
Jag har kommit i kontakt med en tjej som vill ha 1000 kr för sin omplacering. Den är lite hanterad, okastrerad och inte helt bitfri. Och bara en vaccination?
Vill bara höra från er om det är rimligt!
Carpe Diem

Jag tycker inte det är rimmligt. Men det är min personliga åsikt. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

jag vet om det är det. Ska upp och se vad det är för en filur.
Jag känner bara att jag inte vill att den ska vara hos dessa oseriösa människor en dag till
Carpe Diem
*suddar*

I vissa perioder verkar det vara så stor efterfrågan på illrar att de får de pris de begärt. Min Lurvas är en omplacering. Pratade först med henne på telefon och hon skulle ha 1500 för honom. Jag åkte dit och hade beslutat mig för att pruta ner till 1000 annars skulle jag inte köpa honom. Men det blev kärlek vid första ögonkastet med denna lilla pastell-kille som ingen tyckte om och tog hand om. Satt helt övergiven instängd i ett kök utan leksaker eller sovplats. Jag bara lyfte upp honom, gav henne pengarna och gick därifrån. Det fanns ingenting annat att göra. Och jag är lika tacksam varje dag för att det var jag som hittade honom och fick ta hem honom.
Man får känna med hjärtat i vissa lägen.

hmm, nu backar vi ett slag. Om ni var hon? Hur skulle ni känna det om ni kom in hit och läste detta om er?
Kan ni ta och trycka på era hantera knappar och omformulera er lite är ni snälla?
Audiatur et altera pars
MimmieM! Tack för idag, kulatt du hittade oss hihihih! Hur gick det med omplaceringen? varit och kollat än?….

Jag kollade.. jag tog honom.. läs tråden Oliver har fått ett syskon :)
Carpe Diem

Ser bra ut, fast jag menade aldrig att ni skulle sudda bort allt ni skrivit. ;-)
MimmieM, glad att du tog honom. Nu får grabben det bra. ;-)
Audiatur et altera pars