Mysiga ungar
mina älsklingar har gått å blivit så mysiga sen jag kom hem….jag får flera timmars gos varje dag, till och med med stitch! han som aldrig vart mycket för mer än 2 minuters gos med matte….men nu kan jag ligga på soffan i flera timmar med pälsar på magen ;) Men goast av alla e nog dweia, hon söker upp mig för att sova hos mig. I natt kunde jag inte gå och lägga mig för hon hade somnat på min mage…det går ju inte att väcka dem liksom ;) Sen vaknade jag på natten av att hon ligger å sover på mina ben. Lite senare har hon flyttat sig och ligger på min huvudkudde ;) Gos ungarna!
De har ju saknat sin mamma =). Vem e Dweia, ngn ny?
Mvh Jenny
#1 yup en lite tjeja ;)
Myysigt!! Bild?
Mvh Jenny

Härligt… hemma har vi åxå mysperiod senaste veckorna. Njuter varje minut men man får så bortdomnade kropsdelar då man inte vågar röra på sig under den tiden man förärats med en kelig iller.
Ohmen åh vad söt!
Mvh Jenny
#5 oh yes! för att inte tala om hur jobbigt det är att var kissnödig i 1,5 timmar för att man inte vill väcka den päls som sover

Va mysigt*avis*=)

#7> Jepp, been there, done that! Yesterday!
men sara, när fick du hem en ny familjemedlem? Det tar aldirg stopp hos dig ;) Vad kommer den lilal tjejen ifrån? :)

Är bilden på din nya iller?? eller?
hon är sååå sjukt söt alltså!
Sajtvärd på Iller.ifokus
#10 Innan jul,..hade en tråd om det
#11 yup!