Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 298 ggr
Faxlin
0

Lördag

Japp, nu är det lördag och strålande sol (åtminstone hos mig). Vad tänker ni göra i dag och ikväll? Hur ser era planer ut?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Madde
0

Här var det tänkt att jag skulle på tjejfest hos brittis. Hon har illrar. =))) Men jag har helt tappat humöret för fest nu. Men det kanske kommer lite senare.

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Klart det gör. För visst ska du gå. Om någon så har du gjort dig förtjänt av att få komma iväg och ha lite skojigt.
Se till att pyssla om dig själv och se till att smita iväg på systemet innan de stänger så dricker du något gott och tar ett mysigt bad och bara myser.

Audiatur et altera pars

gameover
0

Jag ska iväg och köpa sand och örongrejs och lite sånt till min lilla sötnos som kommer hem nästa helg. Har hittat en jättefin sovsak som jag måste köpa.

Hihi, jag känner mig som en höggravid mamma som köper dom sista grejerna innan bäbisen ploppar ut =^.^=

elinn
0

Jag ska ivg och spela fotboll (tror jag, om jag kan spela med min nacke) och sen ska jag smutta paraplydrinkar och TITTA på Sverige =)

lisette
0

här är med strålande sol, men klockan två ska jag åka till jobb… jag ensam på hela distansapoteket. kan vara ganska skönt. vet inte hur länge jag ska jobba för de ska uppdatera systemet, sen ska jag testköra lite.

efter jobb ska vi åka och bada med hundarna i en sjö i närheten.

plocka in resten av veden, jag lyfte in ca 4 kubik själv igår. förhoppnings hugga upp den som ligger på backen och stapla den så det är klart för året.

sedan ska jag hjälpa grannen och tömma en bod som jag ska ha som sadelkammare. den är isolerad med värme… nu slipper jag bygga ut stallet. det är perfekt…

Madde
0

Har du varit iväg till läkaren elin???

Faxlin
0

Låter som fina dagar ni har inplanerade. Själv ska jag iväg och handla lite mat. Sedan ska jag ta mina mullrar med mig ut på gräsmattan och bara umgås med dem. Medans barnen ska inviga den iskalla poolen för i år. Hualigen hihi

Audiatur et altera pars

sarae
0

själv har jag fixat å donat inför träffen imorgon.. tog ett par timmar Flört sen har vi varit i slottskogen å haft picnic med Buffy och stitch samt deras bästa kompisar arwen och sam! Ur mysigt!

Marri
0

Idag eller ikväll blir det barnens dag, det låter väl kul? Haha ja det kanske låter som att det är något för barn i åldrarna 7-10 år men det är faktiskt mest äldre senare på kvällen iaf. Det är ett tivoli som kommer hit varje sommar =)

Faxlin
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I dag har illrisarna varit ute med oss på tomten. Sanna var mest ihop med Bella eftersom det är "hennes" iller anser hon. ;-)
Och snälla Bella finner sig i allt. Till och med att gunga. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Att trassla lös illrarna när de trasslat ihop sig tre stycken är inte så lätt. Men det går trots låg ålder. ;-)

Audiatur et altera pars

Faxlin
0

Efter att illrarna busat klart ville ungarna svalka sig lite i pölen på baksidan. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

OJ vilken mysig pool. Såg rikitigt skönt ut att bada där. Och det säger den största badkrukan. =)

Faxlin
0

Ja, med den värme som varit i helgen har poolen använts stenhårt kan jag säga. Inte så varmt i den än dock eftersom den är ny uppsatt. 18 grader låg den bara på.

Audiatur et altera pars