Toabesök
Tvättar er iller sig efter att den har vatt på toa? På sista tiden har Tyson varit jättekladdig efter att ha kissat så jag har fått torka han med papper innan man kan ta upp han i knät.
dom drar väl rumpan efter sig på golvet eller någon matta….men ibland fastnar det om dom kanske är lösa eler så…

tror det är ett brunstbeteende hos hanar annars, att de har kiss lite här och var.. vår jorm har mer ofta än sällan kiss på magen nu för tiden, och han är brunstig! hur gammal är tyson?

jag brukar torka sigge om snoppen ibland när han har kissat. jag vill inte ha kiss på mig :P
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Mmm, även mina gamlingar kan ha nån pinkdroppe på sig iland direkt efter. *snusk*
När de har bajsat så släpar de iaf rumpan efter sig, på golvet eller mattan så att de torkar sig rena. Najs värre för golvet… hehehe

Mina torkar sig inte. Men de har inte bajs kvar i rmpan och inte är de blöta efter kisseriet heller. De liksom lämnar av det de ska i sina bajslådor. Och glad för det är matte.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Mina torkar sig i golvet, men de är alltid jättemycke kvar i rumpan, värst är de på mina två albinos som alltid ser bajsbruna ut i rumpan helatiden..en stor rund ring>_<

#2 Tyson är 8 månader ock kastrerad. Jag tror nästan det har blivit värre sen vi kastrera honom. Men en sak som e bra e att han inte har missat lådan på över 1 ½ månad nu =o) Inte en ända gång. Och innan gick han typ på lådan varannan gång. *stolt* Men kisset e inte mysigt. Bajs har han aldrig men det e som en gegga precis vid snoppen, inte mysigt att få på kläderna. Men det känns skönt att veta att andra också har det problemet =o)
#7 Det låter som om han skulle ha en infektion. Låt veterinären titta på honom, är det en infektion så behöver han antibiotika.

#7: När kastrerade ni honom? Gegga låter mystiskt.. jag skulle nog också rekommendera att du låter veterinären kika så han inte har nån infektion!
Tjejerna är duktiga men Bus kan vara lite blöt under magen..
Sara

em sak som jag har börjat göra är att klippa bort lite hår där bak. bara dom längsta så då fastnar det inte bajs som det gjorde innan och bobby slipper bada baken och jag slipper att lukta bajs.!