Träff i Göteborg
Den 11 juni klockan 14.00 har vi grillfest i slottskogen för att välkomna sommaren. Förutom en dag i trevligt sällskap kommer det att hållas illeraktiviteter med fina priser. Vi ordnar grillar och potatissallad så medtag det ni vill grilla samt dryck och något att sitta på. Träffen kostar 40 kronor. Sista anmälningsdag 9 juni.
Vi hoppas att få se många illrar, iller ägare samt iller intresserade!
För mer information och anmälan ring eller maila (lämna namn på er och era illrar samt telefonnummer vi kan nå er på):
Sara Edsler 0709-61 67 82 sara.edsler@comhem.se
Hanna Lämås 0703-04 93 87 whinny_hanna@hotmail.com
OBS! Efter tråkigheter med öronskabb på tidigare träffar ber vi er kontrollera att er iller inte har öronskabb innan ni kommer.
Öronskabb märks genom att illern kliar sig ovanligt ofta samt har en svartaktig sörja I öronen. Eftersom öronskabb är otroligt smittsamt ber vi er respektera detta och inte ta med er iller om ni misstänker öronskabb.
Alla illrar ska dessutom vara vaccinerade mot valpsjuka senast 2 veckor innan träffen!
Tänk dessutom på att ej ta med brunstiga illrar då det kan bli väldigt stressigt för de andra illrarna.
Varmt välkomna!
Wiie det låter kalas kul! Ska försöka se till så ja kan komma :) Sen ska ja beställa fint väder oxå, för grilla i regn slipper vi väl helst…
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."
hihihi! har redan beställt strålande sol! en sisådar 8 säckar!
de låter ju kalas de! Om ja beställer lika många då borde ju förutsättningarna vara kalas för den dagen :)
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Låter som om det kan bli en riktigt trevlig dag. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
yup fint väder ska vi ha…annars har vi faktiskt backup…regnskydd!

sara, ska försöka fjäska för mamma så vi kan komma, kan bli lite stressigt men jag ska försöka att vara på henne som en igel..haha
ja gör det!!! hade varit jätte kul om ni kom!!!
Ja de tycker jag oxå 

Vi kommer!! Min lilla dansk är helt inne på nya äventyr. Han är hur busig som helst!! Sötnos!!

Vad skojigt att höra att din dansk har funnit sig till rätta. Så ledsen att jag inte fick träffa honom och dig i Viskafors.
Audiatur et altera pars
jag vet inte vad jag kan grilla..jag kan inte änns grilla ;)
Korv är ju smidigt och grilla eller kanske hamburgare. =) Då måste man inte kunna grilla. =)))
Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.
får fixa med oss en grill expert som kan hjälp oss vilsna flickor! hihihi
å sen hoppas jag alla håler tummarna för fint väder!!!

haha, en grill expert. Du är skojig du Sara, vad ska ni grilla för specialare som kräver en grill expert. hihi
Audiatur et altera pars
träffen ska vara i slottskogen va? eller hur blir det :P
Uppenbarligen känner du mig inte väl Åsa
Jag är nämligen en av världens klantigaste och fummligaste människa… så det finns mycket utrymme för misstag om jag så bara ska grilla korv heheheh
Japp träffen blir i slottskogen, på samma ställe som sist!

haha, jag kanske bara har högre tankar om dig Sara än vad du har om dig själv. hihi
Övertygad om att du grejar detta med glans. ;-)
Audiatur et altera pars

Själv kommer jag att få göra som sist. Jobba tre nätter på raken och gå direkt till träffen. Så om jag somnar på gräsmattan hoppas jag att nån snäll iller-människa ser till att jag får med mig alla tre illrarna hem igen.

hehe, ja och att de väcker dig när de har grillat korv åt dig. Stackare.
Audiatur et altera pars
hihi..ja jag får väl göra en insatts å samla in tre illrar åt dig…men jag kan ju förstås inte garantera att det blir dina tre…
Kom, kom, kom!!!
Längtar tills jag får träffa er alla!! Sam och Arwen stampar redan vid dörren. *ler*
Kram på er!!
yup! å jag, stitch å buffy har redan varit å rekkat i slotskogen idag! Det är utlovat 26 grader och sol på söndag! så får vi tråkigt kan vi i alla fall inte skylla på vädret 

Hur många är det som ska komma tro?

Åhh, hoppas att ni får jätte kul. Och att ni tänker på stackars mej som ska jobba… 
jassä det är därför du inte e anmäld
hihihi! trodde nästan du töttnat på oss 

Nä, det är klart jag inte har tröttnat på er! Ni är ju så goa allihop! 
hej..denna gången kommer jag nog utan kompis så jag blir nog väldigt tyst för att ni alla är så vuxna haha
jasså du tycker vi e vuxna? Det tycker inte jag hihihihi! Jätte roligt att du kommer ändå tycker vi!!!
haha aa jag är jätte blyg!
tro det eller ej elen men det är jag med!!! det är därför jag pratar så förskräckligt mycket!!
men du behöver inte vara blyg med oss! Du är ju med i vårat järn gäng som varit med på varenda träff!

Japp, så idag har ni träff. Nu hoppas jag vi får se mycket bilder och höra en massa berättas om träffen efteråt.
Ha super trevligt allihopa!
Audiatur et altera pars
Tack Åsa! Vi ska göra så gott vi kan 

Tror jag säkert. Ser ut som om ni får finväder i alla fall. Eller? Här är det strålande sol, fast ni bor ju en bit bort. hihi
Audiatur et altera pars
*Gah* du är inte blyg sara!
aja jag får sitta på min lilla filt :P kanske sno åt mig en iller

Klart du ska passa på att läna en iller *L*. Du vet väl att Saras Stitch är min Kiaras son va? hihi
Kan du gosa lite med honom från mig?
Audiatur et altera pars
Buffy är alltid till utlånning! hon tycker i alla fall väldigt mycket om dig!

Vart någonstans är det i slottskogen? För oss som inte varit med på någon tidigare :)
Ser ni en förvirrad brunett med en iller i en grå transportbur så kan ni väl vifta in henne.. Okey?! Det är antagligen jag och Oliver :)
Carpe Diem

hehe, en förvirrad brunette. ;-)
Sara, menar du att Stitch inte är utlåningsbar. hihi
Audiatur et altera pars
Ja det var juh du som berättade det till mig Åsa :P
Ja jag får låna Buffy ett tag hon kanske vill sova i mitt knä :P
#37 den ligger nedanför björngårds villan cafet där

haha, var det? Ja du ser vad förvirrad jag är. hihi
Audiatur et altera pars
stitch lånar man inte ut…han adopterar bort sig själv…så honom kan jag inte styra över….varenda gång man e ute, så ska han iväg till andra människor….suck,,,,han tycker inte om mig längre 
MimmieM: vi är precis som L sa nedanför björngårdsvillan, den ligger vid den STORA gräsmattan på väg bort mot säldammen (om man kommer från linneplatsen) Du kan inte missa oss….håller på och packar nu och vi har med oss en MILJOOOOON grejer, + lekhage så du kommer att se oss! annars är det bara att ringa!

haha, klart han tycker om dig. Men det är skojigt att höra att han är förtjust i folk. ;-)
Audiatur et altera pars

Haha, jag kanske blir lite sen.. hur länge är ni där?
Carpe Diem