Iller iFokus

Iller

Etikettberättelser
Läst 376 ggr
LiindaLarsson
0

Iller bus! (Stacy)

Det har får du räkna med om du har iller…

Det började igår när jag och killen satt och kollade film.. Vi åt popcorn som Stacy självklart ville smaka på.. Hon försöker hoppa i popcornskålen men hon lyckades aldrig, för att vi var beredda på att hon skulle göra så.. När vi hadde sett klart och ätit upp det mesta så tar hon sin chans, hon hoppar ner i skålen välter ut det lilla som finns kvar + att hon ser till att alla tjärnorna rullar iväg i hela vardagsrumet.. vi plockade upp allt, klockan var väll 3 eller nå på kvällen, vi gick och la oss..

Morgonen på morgonen vaknar jag glad som en lärka,,men jag hinner bara komma in i köket så ser jag vad hon gjort för hyss..(hon har inte gjort såna här hyss sen vi fick henne men hon har väll undersökt klart huset så nu kan hon börja hitta på hämska saker) hon har öppnat sopdörren i köket och rivit ut  alla sopor ur soptunnan och dragit dom över hela köket, bakom soptunnan finns ett hål som hon kan smita bakom där finns det isolering av frigolit,, hon har aldrig smittit in där för jag trodde hon inte fick upp dörrarna men nu såg jag att hon kan minsan allt (dörrarna är lite sega av sig)Ledsen

Senare på dan (efter vi städat upp allt i köket) så bestämmer vi oss för att fara och köpa dörrbarnlås.. Jag hinner inte bara komma hem så ser jag att hon varit på toaletten och bökat om kring. slitit ner tvätten som är tvättade och dragit dom under det smutsiga badkaret =(

ännu en illerägares liv :) men man kan ju inte bli sur eller nå annan man för bara skratta ät sånna här saker

Här kommer lite bilder oxå hahahah

LiindaLarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

här är köket :) hahah fast det ser inte så farligt ut

LiindaLarsson
0

sen toaletten oxå..  fast det ser inte så faligt ut på bilderna men du /ni skulle ha varit här

LiindaLarsson
0

nu se jag att hon laggt sig bland smuttstvätten..  ligger Er/eran iller i smuttstvätten??

FerretCrow
0

hehe det där är vanliga hyss kan jag tala om =)

AlbaStiffler
0

Snyggve!

Jo, mina honor som jag hade förr bodde i smutstvätten. Det slutade med att vi borrade upp ett hål på en dm i garderoben så att de alltid fick ligga där när de ville utan att de skulle pilla upp dörren.

Aviendha
0

#3 Japp, jättemysikg med iller som luktar smutstvätt blandad med illerlukten, de skär sig lite… =/

skrollan
0

mysiga bilder ;) hehe.

hör bosäter dem sig inte i smuttstvätten, dem kommer inte i tvättkorgen :) Och det lugger inte tvätt på golvet, då blir jag galen :) Men dem älskar att skjta runt op tvättkorgen i hela sovrummet. suck.

AlbaStiffler
0

Tycker det är en komplimang att illrarna älskar tex en tröja som man haft på sig ett tag, dvs att de älskar när det luktar matte om det de ligger i. Antar att de är lite extra trygga i mattes smutskläder.  :) Mina illrars favvoställe är dock nedersta backen i min garderob där det ligger friluftskläder, där kryper de in i min M90 tröja (varm militärtröja)…

LiindaLarsson
0

hahahah =)

Ceciliaolucifer
0

#0 får jag ta bilderna i utbildningssyfte? ;) dvs använda dem ibland för att visa folk som vill ska iller?

Sara
0

Smutsiga kläder, rena kläder.. Allt går.

Sara

LiindaLarsson
0

#10 Självklart du får använda bilderna,, alltid bra att folk får se hur det är att ha en iller :) haha kanske man ska skaffa iller prutt i flaska så dom få veta det med hahah skojja…

men tänk på att dom har är ju inte så farliga egentligen :) finns ju värre

Norrskenets
0

#12 haha iller mysfisar på flaska ;P

LiindaLarsson
0

#13 hahahaha stacy ¨håller på att fisa för fullt nu när vi har hunden

LiindaLarsson
0

hojjA

LiindaLarsson
0

nu har det kommit en 2a oxå

Telefonkontakt
0

Mian älskar att leka och sova i den nytvättade tvätten. Vi har lärt oss att ta reda på den på en gång :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se