Äntligen vinter!
JAG VET
!!!! Athlaz blev helt salig för att det var lite lite vitt på marken igår. JAg ser verkligen fram emot att ta ut honom senare när vädret har lugnat sig =)=)=). Ska fota massor
Mvh Jenny

Två förra vintrar har mina bara avskytt snö och vill in innan man knappt hunnit ut =P
Men ändå tvingar elaka matten dom ut o leka i snön. Och det lär bli det imorgon om inte snön hinner försvinna tills dess (om inte husse tar ut busarna idag).
Vintern är Athlaz favoritårstid. Den lilla snön Cato såg igår gjorde honom överlycklig (hans första vinter). Vi ska ut och göra snöänglar idag=)
Mvh Jenny

Vilka härliga bilder och va fluffigt go Sid är=)

Kom hit och illersäkra min balkong också!

Jag verkligen hatar snö och vinter >.<
Men jag får ta ut mina monster och se vad de tycker sen :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se
Usch gillar inte alls snö is och halka men de beror kanske på att ja pendlar till jobbet.. Ted tyckte snö va kul en liten stund sen ville han in och de andra småttingarna har ännu inte fått uppleva snö å just nu e de bara snorkallt så vi får väl se hur de blir på snöfronten fram igenom..
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the "present."

Nu är sambon ute med Sigge i snön och tydligen så hr de ätteroligt :)
// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Oj vad mycket snö du har fått Robin. =O jag får bara skryta med några ynka 2 cm (MAX).
men det såg himla mysigt ut =)
jag ser direkt på sid att han inte vill vara hos dig robin, så skicka genast hit honom robin!! en sån karl!

#15 HAHA! har du inte tillräckligt med brunstiga hanar? Vill du ha en till som skall komma in i brunst snart? =P
Haha, vilka underbara bilder! Den sista var ju bara för härlig :'D
#16 va vaddå? vem jag? tillräckligt?`vad e det ;)
#7 haha undrar hur illersnöänglar skulle se ut! 
#19 de har horn! stooora horn!
#15 Sid föredrar lugna kamrater. Han har nog med att bli våldtagen av rasmus ibland. Ludde skulle nog ge sid ett nervöst sammanbrott! Annars skulle nog sid gilla ditt golv till att bajsa på lika mycket som mitt..
#21 äh men ludde passar alldeles utmärkt i proppskåpet! så nog skulle sid få va i fred…bara massa gos från mig då men det e väl bara mysigt
va bajsa på mitt golv?? sånt gör man väl ändå inte hemma hos mig!
#22 Och när sid blir en ludde hamnar han också i proppskåpet? :P
Bajsa på golven är tydligen en av huvudsysslorna i den rosa lägenheten vad jag förstått… Sid är dessutom väldigt duktig på att doppa hela magen i sina kisspölar lagom tills du tänkt gosa med honom…
#23 neeeeej då…den e baaaara reserverad till pest ludde!
bajsa på golvet i min lägenhet, återigen? har allllldrig hänt. här e alla så rumsrena sååå. Sen e det väl bara att sätta tikskydd på sid ;)