Iller iFokus

Iller

Etikettmedlemmars-illrar
Läst 424 ggr
MimmieM
0

Ollie ska få ett syskon

Har pratat med en tjej från sthlm som har en ompl. som vi kanske ska ta hand om. En brun hane på 1 år :)

Oh.. lyckan är gjort ;)

Carpe Diem

Faxlin
0

Vad skojigt för dig. Håll oss gärna underrättade hur det går. Och om du får hem honom vill vi självklart se bilder. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

MimmieM
0

De e klart.. ett familjealbum ska de bli :) hihi*

Carpe Diem

Faxlin
0

Låter super bra det. Vi tycker om små berättelser om illrar och hur de trivs ihop, vad de gör och sådant. Och så mycket bilder. Konstigt nog så ledsnar man aldrig på bilder. hihi

Audiatur et altera pars

AmmiG
0

Vad roligt för Oliver och er! Hoppas ni får ta hand om den. :-)

Läste lite på din personliga sida, det är ett under att Oliver lever. Misstänker att det funnits andra personer, som smugit till illrarna mat, annars skulle dom knappast överlevt. Har sett en valpkull som var uppfödda på Euro Shoppers kattmat, det var ingen trevlig syn.

MimmieM
0

Det är ju ingen näring i det. Jag äter inte euroshopper, så varför skulle jag ge mina djur det? Det borde man ha som regel egentligen. Ge inte dina djur någonting som du själv aldrig skulle stoppa i munnen. (Med undantag för inälvsmat och kött för veg.människor då så klart :P)

Oh.. det är en sådan mysig sida det här.. Ihh..

Godnatt alla folk ;)

Carpe Diem

Madde
0

Då får man gratulera till omplaceringen. Det är superkul när man får hem en liten vän. =)))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

#5: Vad skojigt att du trivs här inne. Sådana ord värmer. ;-)

Audiatur et altera pars

Madde
0

Visst är det superkul att folk trivs här inne. Själv trivs jag som fisken i vatten. =) Kanon alltså. Alla är så mysiga och trevliga och prata med. =)

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.