Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 253 ggr
Qviq
0

OT bilder....

Min dator har fått för sig att inte kunna visa bilder som tex här på iFokus som man är tvungen att trycka på länkar för att kunna se. Detta gör att jag missar alla fina bilder här inne:(

Därför undrar jag om det finns någon som kan lära oss här inne som inte vet hur det går till när man lägger ut en bild som syns direkt i tråden utan att man behöver trycka på en länk:D Vill ju inte missa alla bilder:(

"Chaos is a friend of mine."

sarae
0

För att lägga in en bild i inlägger måste man först publicera den som vanligt. Sen går man till baka till inlägget och öppnar bilden. Sen högerklickar man på bilden och trycker på "kopiera". Gå sedan till "hantera inlägg" och välj sedan "redigera inlägg"- Sen e det bara att klistra in bilden direkt i inlägget. men glöm inte att minska ner bilden och rätta till den (då den ofta blir skev eller alldeles för stor) Bilden ska ligga precis i inlägget, så att man inte behöver scrolla åt höger för att se den. Publicera! klart!

Qviq
0

Tack så jättemycket sara. hoppas nu att ni andra börjar göra så jag får se lite bilder tills jag kommit på hur jag får iordning på datorn:D

"Chaos is a friend of mine."