Älskade Pyret...

Idag fick vår älskade Pyret somna in efter en lång tids sjukdom.
Jag finner inga ord att beskriva hur trasigt mitt hjärta är och hur tom min själ är.
Tänkt att aldrig få klappa henne igen,
Tänk att aldrig få pussa henne igen,
Tänk att aldrig få se henne i ögonen igen..
20/1-1999 - 28/12-2007
Usch, det är alltid så hemskt =( Beklagar sorgen.
www.blueberryhedgehogs.com
usch stackare. Du som haft en sådan jobbig period ju. Beklagar sorgen!

Beklagar sorgen…….

beklagar sorgen =/

Nej men Cilla. Jag är så ledsen för eran skull. Beklagar eran sorg.
Hälsa familjen med
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
många tröstkramar till dig cilla! du har verkligen haft ett alldeles för tugnt år!

Oj oj oj… Kan inte säga något egentligen… Grymt ledsen för din skull..
Allt är så ofattbart :( jag hörde när hon slutade andas, hörde hennes sista suck. Mitt liv känns inte helt utan henne.
Vad ska man ta sig till när man tappat tron på hoppet om livet?
Älskade, älskade Pyret..

Stackare, du har haft en lång sorgfull tid. Hoppas du slipper mer sådant här nu.
Audiatur et altera pars

hua beklagar sorgen och skickar massor med tröstkramar

Cilla Cilla… Kram
kramar från oss. Hoppas verkligen att 2008 ska för med sig mera lycka än vad 2007 har gjort för dig…
Sajtvärd på Iller.ifokus
Många tröste kramar från oss alla i Helsingborg. Vet hur svårt det är att minsta sin pälsvän.
Christel, Lina, Tiffanie, Tilly, Kahn, Nanooq, Agnez och Jazz
Åh… =(
beklagar sorgen..massa kramar från oss*
Tack för allt stöd…
Jag låg helt stilla hela natten för att det kändes som att hon låg på mina ben som hon brukade göra. Vi brukade trängas i en 90 cm bred säng och vi vägde ungefär lika mkt. Jag låg så stilla jag kunde inatt för att hon inte skulle flytta sig. Men när jag öppnade ögonen så var hon inte där - en falsk och elak mardröm.
Tyckte att jag skymtade henne i köket idag…. ååhh så jag saknar henne :(

Kram Cilla.

Men gumman då. Jag vet hur det är att se dem fast de är borta.
Kram
Audiatur et altera pars
:(
Är så ledsen för din skull. sänder många varma kramar till dej
tänker på dig cilla
Det här är så fruktansvärt att jag inte ens kan förstå att det har hänt. Vi hör ljudet efter henne, hennes tassar. Vi till och med ropade på henne igår efter maten för att ge henne kyckling.
Hur går man vidare när man har mist ngn som man älskat så otroligt mkt?
Den stora biabädden är borta. Hennes stora mat och vattenskål finns inte längre kvar. Var är all sand och alla rester från skog och pinnar?

jag har även misst många hjärtan i mitt liv .. men så en dag så inser jag att dom har de bra nu och lekar med andra hundar eller annat slag .. och sen när du väl blir gammal å grå å gammal nog för att inte ditt syffte behöffs mer på denna platts så får du träffa ditt hjärta igen .. allt ordnar sig ..
en stor kram från mig

och du kan göra en minnes ställe gå dit om du behöver trösta prata eller även barasitta där å känna din vark i kroppen igen

Vad tråkigt Cicilia! :( Hur man går vidare? - Man minns all den kärlek de villkorslöst gav och ler så gott det går. :) *kram*
Men tomheten gör så fruktansvärt ont…
En dag, ska jag kunna le åt all den underbara tid vi hade och att vi hade turen att få ha henne. Men just nu försöker jag hålla ihop alla bitar av mitt hjärta..
Tack för allt stöd!

Förstår precis… Man kan inte annat göra än att låta tiden gå just såhär efter katastrofen.