Iller iFokus

Iller

Etikettoff-topic
Läst 326 ggr
sarae
0

OT Nyårslöften?

Tänker ni ge några nyårslöften iår?

Mina nyårslöften innefattar främst pälsarna (men shh säg inget till dem!)

• Få alla att äta kött
  • Få alla att bli rumsrena
  • Börja träna igen och gå ner en sisådär 15 kg hade vart trevligt (och med träning menar jag INTE att ta ur batterierna ur fjärkontrollen denna gång!)

Vad har ni för nyårslöften?

[tiiia]
0

mitt blir att:

jag ska försöka börja träna och sluta vräka i mig massa flott varje helg. en gång i månaden eller så räcker gott och väl ;)

Mikaela_B
0

Mitt får bli de klassiska för oss rökare som folk nog hör sisådär 20 ggr per år av oss…. Jag skall sluta röka ;) Efter årskiftet kommer tobakskostnaderna gå i taket och då har man helt enkelt inte råd längre

www.blueberryhedgehogs.com

sarae
0

jag skall INTE sluta röka :P (har laddat upp med cigg nu i schweiz så jag klarar mig ett tag hehehe) men jag visste inte att priset skulle höjas igen! hur mkt?

Mikaela_B
0

#3 haha lyx för dig :P som jag fattade de så kommer cigg att kosta från 50-55 spän om inte mer, då hamnar vi alltså snart i samma skala som i England, där kostar de billigaste ciggen ca 60 spän. Snus skall kosta mellan 45 och uppåt tror jag.

www.blueberryhedgehogs.com

Sara
0

Mitt nyårslöfte blir att kämpa och ställa upp för mig själv.

Sara

Fruttisen
0

Jag ska börja plugga!

KerstinL
0

Jag och Kent har slutat röka, vi har inte rökt sedan julafton!!! Dag 6 idag… Det är fanimej jobbigt!!! Skrikandes

Kolla gärna in våran hemsida http://www.diamantens.cybersite.nu

Cool

Telefonkontakt
0

Jag ska försöka att sluta boxa till min sambo så fort det inte passar mig :)

// Lowe. Medarbetare på hår.ifokus.se

Sara
0

# 7 Sex dagar är ju jättebra!! Nu blir det inte svårare utan bara lättare! *GO*

Sara

skrollan
0

#7 heja kerran och kent! Jag tror på er!

För mig blir det att inte dricka coca-cola på vardagar. Är beroende av den jävla skiten =( sluta röka gjorde jag i sommras, så det kan jag stolt säga om mig själv :)

Alley-Pang
0

Jag har samma cola-löfte! Förbannade bruna knark..

Tesan
0

Ett tips till er som önskar att sluta röka…'

tänk på alla som dör utav rökning, kan erkänna att bland dom är min mor även fast hon ej gått bort ännu!

Min respekt till henne är lika med 0 då hon fortsatt efter diagnosen! Att ta livet av sig själv ser jag det som!

Min egna erfarenhet men tänk på alla andra oxå!

Nästa år kanske det är du som får diagnosen!!!

Smex
0

ja eftersom jag lyckades att sluta röka från mitt förra nyårs löfte (har varit rök fri en månad!!!) så har jag beslutat mig att bli helt nikotinfri 2008.

har börjat köra på kärringsnus nu. Men trappar av på det med. Känns riktigt bra att hålla mig rök fri i en månad efter flera års puffande.

Ser på min styvmamma som är under 50 år men har rynkor och hes röst som 70 år. vill inte bli sån!!

skrollan
0

#11 haha, det är precis vad det är!

Ceciliaolucifer
0

Nyårslöfte? Vad som helst som ger mig lycka och styrka just nu…

zickan
0

blir inga nyårs löften.. ingen nyår alls för min del. fick inte ledigt som jag ville och måste nu jobba till 18 på nyårsafton och sedan 6timmar på nyårsdage.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Madde
0
  • Jag ska sluta äta godis och sluta dricka dricka.
  • Sen blir det att börja träna igen. Det var ett par år sen nu. behöver trimma upp min kropp lite. =))

Medarbetare på Iller.ifokus och Sajtvärd på vin.ifokus.

Faxlin
0

Härb ges inga nyårslöften.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Miss-Me
0

jag ska försöka att börja plugga, nu satsar jag på vg istället för g, försöka att inte smsa så mycket det kostar bara en massa pengar :P jag ska försöka ialla fall men funkar det inte så funkar det inte. :P

zickan
0

jag kan ge ett nyårslöfte.. jag tänker inte sitta ensam på kommande nyår

!!

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Hatasallad
0
  • Ta körkort
  • Minska på godiset och läsken
  • Gå ner i vikt

Det var mina nyårslöftenHemlis