Iller iFokus

Iller

Etikettersjukdomarhälsa
Läst 298 ggr
peldh
0

haltar

hejsan!

min son tappade en pinne på min iller i går kväll men visa inget då men i dag när jag kom hem från jobbet kom lilla siri haltande vänster fram tass jag tog upp henne och börja klämma och känna men hon gjorde inget motstånd som att det skulle göra ont vad skall jag göra gå till vetrinären eller avvakta

lolla87
0

min iller haltade och då visade det sig vara led problem. och när han haltade så var det knäskålan som hoppade ur led. när jag klämde på benet då såa sa han inget fast hanhade väldigt ont!!sen fick han medisin mot det och blev friskt…..

dom ska ju inte halta så jag tycker du ska kolla upp det! så det inte är en spricka eller nåt. var det en stor pinne?

Faxlin
0

Jag är av inställningen att det alltid är bättre att åka en gång extra än en gång för lite med sitt djur till veterinären. Så jag råder dig att åka. En iller är envisa ackare och visar inte att de har ont genom att halta förns de verkligen har jätteont.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

AlbaStiffler
0

Hur gick det med illern, åkte ni till veterinären? Kan ju va så att illern fått ett slag på ryggen någonstans och därmed haltar…. men det borde ni ju listat ut nu… Hoppas det gick bra iaf! :)