Iller iFokus

Iller

Etiketterskötselbeteendeuppfostran
Läst 170 ggr
sarae
0

Detta evinnerliga..

dörrstängande!!

Jag blir yxtokig på Molle…han fortsätter att envisas med att stänga köksdörren! den ska helt enkelt bara var stängd (sen ska matte såklart öppna den igen så han kan stänga den en gång till). Han lade av ett tag när jag skaffade dörrstopp…men nu har han kommit på hur man ska pilla loss den, så nu slås det i dörrar igen.

För en stund sen hängde jag upp en på se på handtaget så den inte går igen…men till ingen nytta. 5 ggr har han nu dragit ner påsen och bestämt puttat igen dörren.

kan någon snälla förklara vad det e för fel på mina djur!!!! varför gör han på detta viset?

Lenore
0

Kan du bara inte ta bort dörren? :P

sarae
0

nope…måste ha den där för att kunna dela av lägenheten vid behov…jag kan ju typ knyta upp dörren elelr nått…men jag undrar mest varför han gör så här. Ok att en iller alltid befinner sig på fel sida av en stängd dörr…men varför i jisse namn vill en normalt funtad iller stänga dörren?

skrollan
0

vi fick ta bort dörren, vi har samma eviga tjat hemma hos oss, så vi kör utan köksdörr nu mera :)

sarae
0

#3 jasså? så det e inte bara något som molle fått för sig då! det finns fler!!

torchi
0

I brist på bättre förslag kan du ju tejpa fast en kartongbit eller nåt längs med ytterkanten på dörren så att den inte går att stänga. Men då måste du iofs ta bort den om du ska stänga sen…

Strumpan
0

Jag har en 5kg´s hantel som dörrstopp. Nu när Cato e brunstig så fixar han ytterligare lås genom att kissa kladd på den. Det är knappt så jag får upp den

Mvh Jenny

Guteillern
0

#0 Vik och häng ett badlakan eller en tjockare handduk över dörren. Det ska vara tillräckligt tjockt för att vara högre än dörrkarmen.

sarae
0

#7 ooh smart! så långt har jag inte tänkt! det låter som en smidig lösning! ;)